جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام رضوانی

 حوزه / امام جمعه شهرستان بویین زهرا گفت:  شهدا کانون عزت و قدرت ما هستند، چرا که مردم دیگر ملل در جبهه مقاومت هم الهام گرفته از فرهنگ ایثار و شهادت ملت ایران در مقابل نظام ظلم و کفر ایستادگی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی، با حضور در منزل  جانباز سرافراز، شهید سیف الله باقریان گفت: شهدا پیام راستین امام (ره) را با گوش جان شنیدند و در دوران دفاع مقدس، به سالار شهیدان اقتدا کردند و شادمان‌ترین دوران افتخار این سرزمین را به ثبت رساندند.

حجت الاسلام رضوانی خاطرنشان کرد: امروزه بر همگان آشکار است که شهدا، مظهر قدرت ایران هستند و بی‌شک در سایه رهنمون‌های مقام معظم رهبری، مدظله‌العالی و با استمرار راه شهدا در جامعه ولایتمدار، شاهد عزت و اقتدار بیشتر برای ایران اسلامی در سطح منطقه و جهان خواهیم بود.

وی ادامه داد: شهدا آنچه داشتند را در طبق اخلاص گذاشتند و امروز وظیفه ما است که از آرمان های شهدا دفاع کنیم.

وی اظهار کرد: شهیدان در راه اسلام، قرآن، کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی جان خود را فدا کردند و توانستند برای مردم و میهن اسلامی خود افتخارآفرین باشند و ما باید همیشه یاد و خاطره آنان را زنده نگه داریم.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا گفت:  شهدا کانون عزت و قدرت ما هستند، چرا که مردم دیگر ملل در جبهه مقاومت هم الهام گرفته از فرهنگ ایثار و شهادت ملت ایران در مقابل نظام ظلم و کفر ایستادگی می‌کنند.

حجت الاسلام رضوانی عنوان کرد: شهدا بر گردن همه ملت ایران حق دارند و مردم ما هرگز ایثارگری‌ های شهدا را فراموش نخواهند کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha