جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
فرجی

حوزه / معاون تهذیب حوزه علمیه کاشان تاکیدکرد: طلابی که به صورت غیر حضوری در این رزمایش شرکت می کنند باید یک هفته قبل از امتحانات خرداد به صورت عملی در پایش طرح پایش صحت قرائت نماز و قرآن شرکت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، حجت الاسلام امیرحسین فرجی، امروز در اولین افتتاحیه طرح پایش صحت قرائت نماز و قرآن طلاب مدارس علمیه منطقه کاشان، در آستان مقدس  امامزادگان سلیمان و حسن فیض آباد آران و بیدگل با تبریک ایام نورانی ماه رجب و قدردانی از مدیران و اساتید مدرسه علمیه آیت الله مصطفوی کاشانی (ره) در پیش قدم شدن اجرای طرح پایش صحت قرائت نماز و قرآن طلاب مدارس علمیه منطقه کاشان گفت: بر اساس دستورالعمل حجت الاسلام و المسلمین عالم زاده نوری،معاونت تهذیب حوزهای علمیه، طلاب سراسر کشور به صورت حضوری و غیرحضوری تا پایان اسفندماه سالجاری باید در رزمایش پایش صحت قرائت قرآن و نماز شرکت کنند.

وی شرکت طلاب در این رزمایش را  فرصت خوبی برای آشنایی با مفاهیم قرآنی و نماز دانست و گفت : خدا را شاکریم که کلیه طلاب مدارس علمیه کاشان به صورت حضوری و غیرحضوری آمادگی خود را برای شرکت در این رزمایش اعلام کردند.

حجت الاسلام فرجی، طرح رزمایش  تهذیب  و تربیت در عصر امام خمینی در پایش صحت قرائت نماز و قرآن طلاب مدارس علمیه را کار زیربنایی دانست و افزود: همانطور که طلاب کاشانی در فقه و اصول زبانزد هستند امیدواریم بتوانند رتبه اول کشوری را در این رزمایش در زمینه های قرآنی، تفسیری، مفاهیم، احکام و نماز به دست آورند .

حجت الاسلام فرجی تصریح کرد : مدیران مدارس  می توانند طرح پایش صحت قرائت نماز و قرآن طلاب را در مکانهای مقدس و نورانی در قالب اردوی چند منظوره برگزار کنند.

معاون تهذیب حوزه علمیه کاشان تاکیدکرد : طلابی که به صورت غیرحضوری دراین رزمایش شرکت می کنند باید یک هفته قبل ازامتحانات خرداد به صورت عملی در پایش طرح پایش صحت قرائت نماز و قرآن شرکت کنند.

وی در پایان از برگزاری دومین طرح پایش صحت قرائت نماز و قرآن طلاب کاشانی پنج شنبه چهاردهم اسفندماه سالجاری توسط مدرسه علمیه المهدی (عج) آران و بیدگل در آستان مقدس علی ابن باقر(ع) مشهد اردهال کاشان خبرداد و گفت : طلاب شرکت کننده در این رزمایش باید قرآن و نماز را همانند فقه  و اصول به عنوان اصلی ترین برنامه های آموزشی خود قرار دهند.

 انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha