شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مریم بهادری

حوزه/معاون فرهنگی مدرسه علمیه کوثر بندرلنگه گفت:  امروزه روحانیت باید فعال و سازنده باشد، زیرا روحانی فعال انقلابی، هم ضعف ها و نقدها را می‌شناسد و آن را بیان می کند و  هم برای رفع آنها تلاش می‌کند.

خانم مریم بهادری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در هرمزگان، با گرامیداشت اعیاد شعبانیه اظهار داشت: امروز در یک مقطع حساس تاریخی هستیم، چون انقلاب آماده حرکت به سمت تمدن نوین اسلامی است. 

وی افزود:  از سویی دیگر مشکلات داخلی به ویژه در مسائل اقتصادی دامن‌گیر ما شده و قدری امیدها را تحت‌ تاثیر قرار داده است.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه کوثر بندرلنگه ادامه داد: در جنگ اراده‌ها مهمترین سلاح، امیدواری و تلاش است و اگر امید مردم نسبت به انقلاب تضعیف شود، در واقع انقلاب خلع سلاح شده است.

خانم بهادری تصریح کرد: «ناامیدی از توان انقلاب اسلامی»، همان سلاح نرمی است که دشمن سالها برای ساخت آن تلاش کرده است و دغدغه‌ امروز ما، حفظ انقلاب اسلامی و تلاش برای رشد این شجره صالحه است. 

وی در پایان افزود: امروزه روحانیت باید فعال و سازنده باشد، زیرا روحانی فعال انقلابی، هم ضعف ها و نقدها را می‌شناسد و آن را بیان می کند و  هم برای رفع آنها تلاش می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha