پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
جوان انقلابی

حوزه/ عضو هیئت علمی دانشکده شهید محلاتی گفت: از جمله الزامات مهم در مسیر تحقق شعار" ایران قوی"، بهره گیری از ظرفیت عظیم جوانان مؤمن و انقلابی است.

دکتر علی اصغر حبیبیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با تأکید بر لزوم عملیاتی کردن رهنمودها و فرمایشات رهبر معظم انقلاب در زمینه های مختلف فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی ابراز داشت: یکی از مهم ترین کلیدواژه های مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری در سال های اخیر، بحث لزوم اقتدار ایران و تأکید بر "قوی شدن" در عرصه های گوناگون است.

وی افزود: در این راستا هر طرح و برنامه ای که باعث ترویج این گفتمان در جامعه به خصوص در میان نسل جدید شود، کاری ارزشمند و شایسته است و از این حیث باید به دست اندرکاران طرح ملی" ایران قوی" و به خصوص کانون های فرهنگی و هنری مساجد، خدا قوت و دست مریزاد گفت.

مدرس دانشگاه همچنین گفت: در واقع ما باید زمینه و شرایطی را مهیا نماییم که در ابعاد مختلف، مطالبه به حق رهبری عزیز درباره قوی شدن ایران اسلامی به یک مطالبه فراگیر تبدیل شده و در این راستا از ظرفیت طرح های خوب فرهنگی و رسانه ای و نیز جشنواره های مختلف به خوبی استفاده کنیم.

وی بر لزوم توجه به ظرفیت عظیم نسل جوان مؤمن و انقلابی در این باره تأکید و خاطرنشان کرد: بی شک حفظ و تقویت انقلاب اسلامی و پیگیری آرمان های والای آن در سایه "قوی شدن" کشور امکان پذیر است و لذا این گونه اهداف و برنامه ها باید با قوت هر چه بیشتر از سوی نهادها و دستگاه های مختلف دنبال شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha