پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024

حوزه/ نشست سیاسی، بصیرتی با عنوان «انقلاب اسلامی زنده و پویا در پرتو ولایت مداری» در مدرسه علمیه حضرت نرجس سلام الله علیها یزدانشهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت الاسلام محمد صفری، امام جمعه یزدانشهر در نشست سیاسی، بصیرتی با عنوان «انقلاب اسلامی زنده و پویا در پرتو ولایت مداری» در مدرسه علمیه حضرت نرجس سلام الله علیها یزدانشهر، با بیان اینکه دنیای امروز مقبول رسانه و فضای مجازی است گفت: فضای مجازی برای بسیاری از کشورها به عنوان وحی نازل است و خیلی‌ها سرمشق شان را از این فضا گرفته اند.

وی اظهار کرد: حدود ۳۰۰ ماهواره در دنیا فعال است که ۱۱۶ ماهواره علیه ایران و برای تغییر باورهای ایران فعالیت و شبهه پراکنی می کنند و هزینه آن را کشورهایی مانند آمریکا و اسرائیل برعهده دارند.  این کشورها در کشور خود برای دیدن همان فیلم ها اشتراک می‌گیرند، ولی برای ملت ایران برنامه رایگان ارائه می دهد، لذا در جامعه امروزی خیلی از جوان ها و مردم به واسطه دیدن این شبکه های معاند باور ندارد که این ملت پویا است و باور ندارند که این مملکت چه آمار و پیشرفتی دارد.

وی در ادامه افزود: در کتاب صعود چهل ساله تمام آمار پیشرفت، وجود دارد، مثلاً در عرصه پزشکی اکنون جزء ۴ کشور برتر در بحث ناباروری هستیم، از افتخارات کشور ما دست یافتن به واکسن کرونا و ایجاد هزاران مرکز پزشکی در کشور است، همچنین در عرصه نظامی کشورهای دیگر نمی توانند با کشور ما  مقابله کنند و جزء ۸ کشور قدرتمند نظامی هستیم.

امام جمعه یزدانشهر اظهار کرد: اکنون انواع پهپاد، ناوچه، تانک، هلیکوپتر و ... را می سازیم و افتخار داریم که اکثر تولیدات ما بومی است . در عرصه علمی رشد اول شتاب دنیا را داریم و  جزء هشت کشور دارنده هسته‌ای هستیم .  جزء ۱۰ کشور اول برتر سازنده سدهای بتونی در کشور هستیم؛ این خودباوری را امام در ما به وجود آورد که با سرعت در حال پیشرفت هستیم و باید حتما این فضاها را برای جوانان مطرح کنیم که خود را باور کنند و بدانند ما در کشوری پویا در پرتو ولایت زندگی می کنیم؛ ولایتی که  با تدبیر و بصیرت و دیده الهی و مدیریت اسلامی که بعضی از سیاست مداران دنیا می‌گویند ما با وجود ایشان در عرصه سیاسی حرفی نداریم.

 صفری اظهار کرد: یک زمانی در دنیا دو گفتمان وجود داشت، گفتمان شرق و غرب. گفتمان شرق همان بحث کمونیستی بود که امام فرمود صدای شکستن استخوان های آن را می شنود. رهبر انقلاب هم نوید شکستن استخوان های لیبرال دموکراسی غرب را دادند، لذا جایگزین این گفتمان، گفتمان الهی است گفتمان و منطقی که منشاء آن در قرآن و روایات است.

وی گفت: باید رسالت گفتمان سازی را درست انجام دهیم و  برای خودمان و دنیا برنامه داشته باشیم و اجرا کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha