جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ماموستا فایق رستمی

حوزه/امام جمعه سنندج گفت: خدمات و کارهای خوبی در استان کردستان انجام شده است ولی استان نیاز به کار بیشتر دارد، لذا از دولتمردان می خواهیم که این استان را فراموش نکنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی، امام جمعه سنندج امروز در جلسه ستاد مقاومتی استان کردستان که با حضور اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور در استانداری کردستان برگزار شد، اظهار کرد: مردم کردستان محبت و عشق به این نظام را بارها در عمل ثابت کرده اند و ذره ای از عشق و ارادت آنها به نظام کاسته نشده است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: مردم کردستان نزدیک به ۱۰ هزار شهید از ابتدای انقلاب تاکنون تقدیم انقلاب و نظام کرده اند که این را برای خود افتخار می دانند و همواره شاهد حضور مردم این دیار در مناسبت های ملی همانند راهپیمایی ها، انتخابات و... بوده و هستیم.

ماموستا رستمی اظهار کرد: خدمات و کارهای خوبی در استان کردستان انجام شده است، ولی استان نیاز به کار بیشتر دارد، لذا از دولتمردان می خواهیم که این استان را فراموش نکنند.

امام جمعه سنندج افزود: انتظار مردم کردستان از سفر دولتمردان به کردستان این است که مشکلات شناسایی و برای رفع آنها تلاش صورت گیرد، زیرا  مردم این دیار دغدغه های بسیاری دارند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: بیکاری جوانان تحصیل کرده، وضعیت اسفبار کولبری، وضعیت نامطلوب جاده ها، حاشیه نشینی و... تنها گوشه ای از مشکلات استان کردستان است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha