جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 945515
۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱
دوره توانمند سازی گروه های جهادی طلاب بوشهر

مسئول دبیرخانه حرکت های گروه های جهادی حوزه علمیه استان بوشهر از برگزاری دوره توانمند سازی گروه های جهادی طلاب بوشهر خبر داد.

حجت الاسلام محمود پارمان، مسئول دبیرخانه حرکت های گروه های جهادی حوزه علمیه استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر با اشاره به برگزاری دوره توانمند سازی گروه های جهادی طلاب استان گفت: در این دوره تعداد ۱۰ نفر از سرگروه های جهادی حضور داشتند و چهار استاد طی یک روز در این دوره به بیان موضوعاتی پیرامون کار و فعالیت های جهادی پرداختند.

وی موضوعاتی همچون سیره معصومین(ع) و انگیزه کار جهادی، مدل اجرایی اردو و کار جهادی، اهمیت رسانه و استفاده از آن برای پیشبرد اهداف و  تشکیلات جهادی را از موضوعات مطرح شده در این دوره عنوان کرد و ابراز داشت: این دوره با هدف توانمندسازی گروه های جهادی، اُلف و انس و آشنایی و انتقال تجارب صورت گرفت.

مسئول دبیرخانه حرکت های گروه های جهادی حوزه علمیه استان بوشهر یکی از مزیت های برگزاری این دوره را آشنایی گروه های جهادی با یکدیگر جهت استفاده از ظرفیت های هم عنوان کرد و افزود: بنا است این دوره به صورت فصلی برگزار و گروه های جهای طلاب زیر نظر حوزه علمیه و مستقل در این دوره شرکت کنند.

حجت الاسلام پارمان از فعالیت ۱۷ گروه جهادی طلاب در استان خبر داد و افزود: تعدادی از این گروه ها زیر نظر مدارس علمیه استان و تعدادی هم به صورت مستقل فعالیت می کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha