پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سرلشگر باقری در دیدار با آیت الله جوادی آملی

حوزه/ نیروهای مسلح کشورمان با برگزاری ۱۰ رزمایش مکرر در دو هفته قدرت‌نمایی خوبی در برابر دشمنان داشتند و با بکارگیری سلاح‌ها و تجهیزات دفاعی بومی، قدرت اسلام را به رخ دشمنان از جمله رئیس جمهور جدید آمریکا کشیدیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح امروز در دیدار با حضرت آیت‌الله جوادی آملی، اظهار داشت: در مدت دو سال گذشته که فشارهای زیادی به کشور وارد شد ما در نیروهای مسلح تحت فرماندهی معظم کل قوا تلاش کردیم که کشور دچار عارضه نظامی و امنیتی نشود؛ هرچند که فشارهای اقتصادی خیلی زیادی به کشور وارد شد.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال این بود که در مقاطعی تهاجم نظامی انجام دهد، افزود: در دو ماهه اخیر که رای‌آوری رئیس جمهور سابق آمریکا دچار مشکل شد، این موضوع بیشتر شد و یکی از شیطنت‌های او تجهیزات زیادی بود که وارد منطقه کرد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: نیروهای مسلح کشورمان قدرت‌نمایی خوبی در برابر دشمنان داشتند و با برگزاری ۱۰ رزمایش مکرر در دو هفته بدون اینکه این رزمایش‌ها از قبل برنامه‌ریزی شده باشد، آمادگی خود را نشان دادند.

سرلشکر باقری عنوان کرد: در این رزمایش‌ها سلاح‌ها و تجهیزات تولیدشده ایرانی به نمایش گذاشته و قدرت اسلام به رخ دشمنان کشیده شد که در پی آن دشمنان از  نیات شوم خود و تهدید ایران عقب نشینی کردند؛ ضمن اینکه قدرت و آمادگی نیروهای مسلح ایران به رخ رئیس جمهور جدید آمریکا هم کشیده شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha