سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
معاون تبلیغ مدرسه سفیران هدایت بیجار

حوزه/ معاون تبلیغ مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: برگزاری کلاس های سواد رسانه ای و آشنایی تخصصی با فضای مجازی می تواند برای طلاب و روحانیون بسیار مثمر ثمر باشد و از سوی دیگر به نظر می رسد برگزاری این کلاس ها برای طلاب یک امر واجب باشد.

حجت الاسلام وحید هدایتی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان بیان داشت: سرمایه گذاری در بخش تبلیغات به نوعی سرمایه گذاری به دست گرفتن آینده می باشد، از این رو ما باید بتوانیم با استفاده از ابزارهای به روز تبلیغ، مبانی و اصولی دینی و فرهنگی را نه تنها در سطح کشور، بلکه در اقصی نقاط جهان گسترش دهیم.

وی ادامه داد:  مبلغین  می توانند با استفاده از امکاناتی همانند فضای مجازی کارها را سرعت ببخشند. همچنین فضای مجازی مسافت ها را عملا از بین برده است و مبلغ می تواند با استفاده از یک رایانه یا گوشی کارهای تبلیغی را انجام دهد. بنابراین روحانیون باید با مقوله فضای مجازی و سواد رسانه ای آشنایی کاملی داشته باشند تا بهتر بتوانند به مسئولیت و وظیفه دینی خود عمل کنند.

معاون تبلیغ مدرسه سفیران هدایت بیجار ادامه داد: برگزاری کلاس های سواد رسانه ای و آشنایی تخصصی با فضای مجازی می تواند برای طلاب و روحانیون بسیار مثمر ثمر باشد و از سوی دیگر به نظر می رسد برگزاری این کلاس ها برای طلاب یک امر واجب باشد.

حجت الاسلام هدایتی خاطرنشان کرد: تسلط و آشنایی کامل بر فضای مجازی نه تنها باعث سرعت بخشیدن به امور تبلیغی می گردد، بلکه همین آشنایی می تواند بسیاری از توطئه های دشمنان که معمولا در فضای مجازی رقم می خورد، برملا گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha