پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
طلاب جهادی مدرسه علمیه آوج قزوین

حوزه /معاون تهذیب حوزه علمیه قزوین گفت: محرومیت‌زدایی، شعار طلاب جهادی حوزه علمیه شهرستان آوج است و همه آنان بدون ادعا برای کمک به همنوعان خود آستین همت بالا زده‌اند و خیلی از مواقع از زندگی خود دست کشیده‌اند تا به مستضعفان کمک کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید رضا موسوی ظهر امروز در جمع طلاب جهادی شهرستان آوج، گفت: طلاب جهادی حوزه علیمه شهرستان آوج در مقابله با کرونا در میدان حضور داشتند و در ابتدای شیوع ویروس کرونا به همراه دیگر گروه‌های جهادی، به‌عنوان گروه‌های معین به بیمارستان‌ها رفتند و به بیماران کرونایی خدمات ارائه دادند.

 وی ضمن تقدیر از فعالیت گروه های جهادی طلاب مدرسه علمیه آوج در روستاها، بیان کرد: حضور طلاب جهادی در روستاها بدین صورت است که خانواده‌های نیازمند را شناسایی کرده و برای ساخت‌و یا ترمیم خانه‌هایشان، محرومیت‌زدایی، سلامت و اشتغال آنها کار را جلو می برند که جای تقدیر دارد.

معاون تهذیب حوزه علمیه قزوین گفت: محرومیت‌زدایی، شعار طلاب جهادی حوزه علمیه شهرستان آوج است و همه آنان بدون ادعا برای کمک به همنوعان خود آستین همت بالا زده‌اند و خیلی از مواقع از زندگی خود دست کشیده‌اند تا به مستضعفان کمک کنند.

حجت الاسلام موسوی همچنین یاد و خاطره امام جمعه فقید شهرستان آوج مرحوم حجت الاسلام والمسلمین هاشمی را گرامی داشت.

طلاب جهادی از خود می گذرند تا دیگران در آرامش باشند

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha