جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سید محمد سعیدی

حوزه/ تولیت حرم بانوی کرامت گفت: نوای دلنشین و رسای آن پیر غلام اهل بیت علیهم السلام در بیان مدح و رثای ائمه هدی علیهم السلام به ویژه سید و سالار شهیدان و خدمت در آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام و قرائت سال ها دعای توسل در مسجد مقدس جمکران هرگزفراموش نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان قم با صدور پیامی درگذشت علی خورشیدی مداح اهل بیت علیهم السلام را تسلیت گفت که متن این پیام به شرح زیر است:

انالله و اناالیه راجعون

درگذشت خادم و مداح با اخلاص اهل بیت علیهم السلام آقای حاج علی خورشیدی پس از تحمل یک دوره طولانی بیماری موجب تأسف و تأثر گردید.

نوای دلنشین و رسای آن پیر غلام اهل بیت علیهم السلام در بیان مدح و رثای ائمه هدی علیهم السلام به ویژه سید و سالار شهیدان و خدمت در آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام و قرائت سال ها دعای توسل در مسجد مقدس جمکران هرگز از یاد و خاطره شیفتگان خاندان عصمت و طهارت فراموش نخواهد شد.

اینجانب در کنار مضجع نورانی حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها فقدان این خادم با اخلاص را به خانواده ، جامعه فرهنگیان و مداحان، دوستان ایشان تسلیت گفته و برای آن مرحوم رحمت و مغفرت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می کنم.

سید محمد سعیدینماینده ولی فقیه و تولیت آستان مقدس قم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha