پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بازار کرونا خوزستان

حوزه/ سید کریم حسینی گفت: ستاد مدیریت بیماری کرونا در خوزستان درخواست خود را برای اعمال محدودیت‌های بیشتر در خوزستان و همچنین اعمال قرنطینه دوهفته‌ای به ستاد ملی مقابله با کرونا ارسال کرده و هم‌اکنون منتظر پاسخ ستاد ملی کرونا هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، سید کریم حسینی، رئیس مجمع نمایندگان خوزستان، در جمع خبرنگاران، با اشاره به ارسال دومین درخواست تعطیلی و قرنطینه خوزستان به ستاد ملی مقابله با کرونا، اظهارداشت: تعطیلی و قرنطینه خوزستان به تصمیم‌گیری ستاد ملی مقابله با کرونا وابسته است و به احتمال زیاد شاهد این تعطیلی و قرنطینه باشیم.

وی تصریح کرد: ستاد مدیریت بیماری کرونا در خوزستان درخواست خود را برای اعمال محدودیت‌های بیشتر در خوزستان و همچنین اعمال قرنطینه دو هفته‌ای به ستاد ملی مقابله با کرونا ارسال کرده و هم‌اکنون منتظر پاسخ ستاد ملی کرونا هستیم.

حسینی، گفت: این درخواست قرنطینه و تعطیلی دو هفته‌ای خوزستان، دومین بار است که از سوی استاندار خوزستان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، به ستاد ملی مقابله با کرونا فرستاده می‌شود تا شاهد تصمیم‌گیری جدید برای خوزستان باشیم.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان تصریح کرد: تعطیلی و قرنطینه خوزستان به تصمیم‌گیری ستاد ملی مقابله با کرونا وابسته است و به احتمال زیاد شاهد این تعطیلی و قرنطینه باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha