پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
کاروان

حوزه/کاروان مهربانی یاسوج شامل به مدت ۲ ماه در منطقه سی‌سخت خدمات رسانی کرده و علاوه بر آن نیز ۴ هزار بسته گوشت قرمز به مبلغ یک میلیارد تومان در اختیار مردم شهر سی‌سخت قرار داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یاسوج، پس از شیوع ویروس کرونا، کانون فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد با اقدامات مومنانه خود قدمی بزرگ در راه اجرای فرمان مقام معظم رهبری برای کمک به همنوعان برداشت و اکنون نیز پس از زلزله شدید شهر سی‌سخت که تقریبا بسیاری از مردم این شهر را بی‌خانمان کرده، کار بزرگی را با همکاری سایر مجموعه‌های همسو همچون برنامه سمت خدا انجام داده است.

در این راستا، دولت‌آبادی مدیر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان گفت: ستاد مساجد استان یاسوج، همراه با سایر دستگاه‌ها کنار مردم بود.

وی گفت: کاروان مهربانی شامل یک دستگاه نانوایی و ۱۰ تن آرد، به مدت ۲ ماه در منطقه به مردم خدمات رسانی کرده و علاوه بر آن نیز، ۴ هزار بسته گوشت قرمز به مبلغ یک میلیارد  تومان در اختیار مردم شهر سی‌سخت قرار خواهد داد.

همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی، نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، در این خصوص گفت: در پی زلزله خسارت بار سی سخت افراد و اشخاص زیادی نسبت به مردم زلزله زده توجه داشتند و کمک ارسال کردند.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: مخصوصا از برنامه سمت خدا و موسسه حضرت خدیجه که محموله ارزشمندی برای مردم ارسال می کنند تشکر و قدردانی می کنم.

وی اضافه کرد: از همه کسانی که تلاش کردند تا درد و رنج این مردم کاهش پیدا کند از مسئولین کشوری و استانی که سفر داشتند و همه مردمی که تلاش داشتند به رفع آلام و درد مردم توجه داشته باشند قدردانی و سپاسگزاری می کنیم. إن شاءالله خداوند جزای خیر به همه آنها عنایت کند.

در ادامه مدیر حوزه‌های علمیه استان حجت الاسلام صفدر پناهی از مردم و خیرین خواست به یاری زلزله زدگان سی سخت بشتابند.

مدیر حوزه علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم سی سخت با زلزله مهیبی مواجه شدند خداوند خسارتها را از طریق مردم مومن جبران  می کند.

وی از کمک های انسان دوستانه برنامه سمت خدا قدردانی کرد و افزود: زلزله زدگان امیدشان به کمک مردمی است؛ ممکن است کمک دولت کافی نباشد کمک مردم می تواند راهگشا باشد.

حجت الاسلام صفدر پناهی، گفت: از خیرین درخواست می کنیم که کمک کنند در حد امکان نیازهای مردم را برطرف کنند.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha