جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حسین یکتا

نمیانده آستان قدس رضوی گفت: گروه های جهادی قول های مسئولان برای زلزله زدگان سی سخت را مطالبه کنند و اجازه ندهند وعده ها روی زمین بماند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از یاسوج، حاج حسین یکتا، نماینده آستان قدس رضوی امروز در بازدید از مناطق زلزله زده سی سخت گفت: باید یک برنامه ریزی چند ماهه داشته باشیم و در ایام نوروز یک برنامه ریزی شود که راهیان نور کشور را به سی سخت بیاوریم.

وی با بیان اینکه گروه‌های جهادی برای نیازهای مردم و قول‌های مسئولان مطالبه گری کنند، گفت: نباید مردم را رها کرد، چون بعد از شلوغی‌ها همه می‌روند و کارها روی زمین می‌ماند و به همه وعده‌ها عمل نمی‌شود.

نماینده آستان قدس رضوی ادامه داد: آنچه می‌بینیم و باعث دلگرمی است حضور نیروهای جهادی، بسیجی و سپاه در بین مردم است، و ما باید به فکر ساختن ۲هزار خانه باشیم.

وی با تاکید براینکه به کمک سپاه و بسیج، هلال احمر و مردم یک قرارگاه بزرگ راه اندازی شود، گفت: باید از ظرفیت رسانه ملی بیشتر استفاده می‌کنیم.

نماینده آستان قدس رضوی افزود: باید برای اسکان کانکس مردم در نظر گرفته شود، خودمان را آماده کنیم چه از طریق رسانه ملی و چه از طریق یک تیم حرفه‌ای در فضای مجازی این ظرفیت را در بین مردم ایجاد کنیم که پای کار بیایند و گروه‌های جهادی نیز از مسئولان مطالبه گری کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha