جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بازدید ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد از نماطق زلزله زده سی سخت

حوزه/ ائمه جمعه استان کهگیلیه و بویراحمد با محوریت نماینده ولی‌فقیه در استان به میان زلزله‌زدگان رفتند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یاسوج همزمان با حادثه زلزله 5.6 ریشتری در شهر سی‌سخت اقشار مختلف برای دلجویی مردم این شهر به سی‌سخت سفر می‌کنند تا از نزدیک آلام این مردم رنج دیده را تسکین دهند.

حجت‌الاسلام ناصر مصباح، امام جمعه شهر سی‌سخت یک پای قضیه بوده و از همان دقایق اولیه تاکنون در میدان حضور داشته و به همراه فرماندار این شهرستان فرماندهی میدان را بر عهده دارد.

ائمه جمعه استان به خصوص امام جمعه شهر یاسوج و نماینده ولی‌فقیه نیز پی‌گیر وضعیت منطقه هستند و نماینده رهبری در استان تاکنون چند بار به شهر سی‌سخت سفر کرده و به میان زلزله‌زدگان رفته و توصیه‌های لازم را به مسئولان در خصوص خدمات‌رسانی بهتر و عادلانه داشته است.

ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد به صورت دسته جمعی و با محوریت نماینده و رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان به میان زلزله‌زدگان رفتند و حرف مردم را شنیدند و بسیاری از انتقادات و گلایه‌ها را در همان لحظه به مسئولان مربوطه به صورت تلفنی انتقال دادند.

برخی از ائمه جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ما از وضعیت توزیع اقلام در میان مردم اظهار گلایه کردند و گفتند که در صورت برنامه‌ریزی درست این اقلام می‌توانست بهتر به دست مردم برسد و عده‌ای در این بین مورد کم لطفی قرار نمی‌گرفتند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha