جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دلجویی خادمان حرم بانوی کرامت از زلزله زدگان سی سخت

حوزه/ خادمان حرم حضرت فاطمه معصومه(س) با حضور در شهر سی سخت از زلزله دیدگان دلجویی کردند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از یاسوج، با گذشت پنج روز از زلزله 5/6 ریشتری سی سخت مردم همچنان در سوز سرمای کشنده‌تر از زلزله شرایط سختی را می گذرانند و سرما لرزه بر اندام آنها انداخته است.

زلزله ای که شامگاه چهارشنبه این شهرستان را درگیر کرد اگرچه تلفات جانی نداشت، اما خسارات فراوان به بار آورد؛ از بی خانمان شدن مردم تا آوار سرما بر سر آنها.

با وجود برودت هوا، زلزله زدگان در دمای زیر صفر درجه شب را به صبح می رسانند و این مسئله در کنار خرابی خانه‌ها نگرانی از بیماری آنها را بیشتر کرده است.

همدردی مردم این روزها به شکل های گوناگون ابراز می شود، اعزام طلاب، گروههای جهادی، امدادی، نیروهای مردمی، هلال احمر، نیروی انتظامی و دیگر نهادها صحنه‌هایی از همدلی و نوعدوستی مردم را به نمایش گذاشته است.

در این میان خادمان بارگاه حضرت فاطمه معصومه(ع) با حضور خود فضای منطقه را معطر به شمیم عطر بانوی کرامت کردند و برای لحظاتی در وصف آن حضرت مدیحه سرایی کردند تا حال و هوای مردم زلزله زده رنگ و بوی ملکوتی به خود بگیرد.

 خادمان بانوی کرامت که از قم راهی سی سخت شده بودند، خانه به خانه رفتند تا ضمن ابلاغ سلام خادمان حرم و مردم قم از زلزله زدگان دلجویی کنند.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha