پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دیدار نمایندگان رئیس مرکز خدمات با طلاب جهادی سی سخت

حوزه/ نمایندگان رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه با طلاب جهادی در مناطق زلزله‌زده سی سخت دیدار کردند و ضمن قدردانی از این حضور جهادی، در جریان آخرین وضعیت مناطق زلزله‌زده قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یاسوج، حجت الاسلام رحمانی مهر، مدیرکل حوزه ریاست و حامد نیکزادیان مدیرکل امور استان‌های مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور و حجت الاسلام جعفری مهر مدیرکل مرکز خدمات استان به نمایندگی از حجت الاسلام والمسلمین ربانی، با طلاب جهادی در مناطق زلزله‌زده سی سخت دیدار و گفت‌وگو کردند و در جریان آخرین وضعیت این مناطق قرار گرفتند.

مدیرکل حوزه ریاست مرکز خدمات حوزه های علمیه در سخنانی با قدردانی از حضور ارزشمند طلاب جهادی در مناطق زلزله‌زده گفت: طلاب و روحانیون در عرصه‌های مختلف خدمت‌رسانی به مردم چه در جنگ تحمیلی و چه در حوادث غیرمترقبه مانند سیل و زلزله و شیوع کرونا همواره به صورت جهادی و خودجوش در کنار مردم بوده‌اند و به آسیب دیدگان از این حوادث کمک کرده‌اند.

وی ادامه داد: مرکز خدمات حوزه‌های علمیه نیز وظیفه خود می‌داند در این حوادث نقش مؤثری داشته باشد و برای کمک به آسیب دیدگان از هیچ تلاشی فروگذار نکند.

حجت الاسلام رحمانی مهر گفت: در سال‌های اخیر ستاد حوادث غیرمترقبه در مرکز خدمات برای کمک‌رسانی به عموم مردم در این‌گونه حوادث تشکیل شده است و در حوادث مختلف با اعلام شماره حساب اقدام به جمع‌آوری کمک‌های طلاب و روحانیون کرده است و این کمک‌ها در این مناطق هزینه شده است.

همچنین، مدیرکل امور استان‌های مرکز خدمات حوزه ضمن تبریک ولادت امام جواد علیه‌السلام گفت: حضور شما طلاب جهادی در کنار مردم در حال حاضر کمتر از شرکت در جنگ نیست و این حضور بسیار ارزشمند است.

انتهای پیام/۳۱۳/۳۰

خداقوت نمایندگان رئیس مرکز خدمات حوزه به طلاب جهادی سی سخت + عکس

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha