پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
اهدای 100 تخته چادر و 500 عدد پتو در نقاط بحرانی شهر سی سخت

حوزه /حجت الاسلام پیشقدم با اشاره به زلزله اخیر سی سخت تصریح کرد: بدون شک مردم مناطق زلزله زده دنا احساس تنهایی نخواهند کرد و مردم ایران اسلامی آنان را تنها نمی گذارند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یاسوج، حجت الاسلام حمزه پیشقدم، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد در نوشتاری با اشاره به زلزله شهرستان دنا، آورده است: احسان و نیکوکاری آثار بسیاری در عرصه‌های فردی، اجتماعی، فرهنگی، معنوی و... دارد. مؤمنان واقعی و انسان‌های صاحب خرد و اندیشه در هر عصر و نسلی، به تبعیت از مولای متقیان حضرت علی(ع) که با کمک‌های شبانه و مخفیانه به نیازمندان و ایتام شهر، و به پیروی از امام هشتم که ضامن بدهی و قرض درماندگان و گرفتاران می‌شود، زندگی دنیوی خود را سپری می کنند.

ملت شریف، خیرین، دلسوزان اجتماعی، طلاب و جهادگران همیشه در صحنه، حال که زلزله اخیر شهرستان سی سخت موجب وارد آمدن خسارات مالی فراوانی بر مردم محروم و فهیم شهرستان دنا و تعدادی از روستاهای این مناطق گردیده است، همراهی، همبستگی و همدردی شما و همه ملت شریف ایران با این مردم مصیبت زده‌ در کمک رسانی و حمایت را در این روزهای سرد و کرونایی می طلبد.

بلاشک این همکاری و اتحاد ملی در مرحله اول برگرفته از شریعت و فرهنگ غنی ایران اسلامی است که ثمرات آن علاوه بر اجر معنوی برای دوران بعد از مرگ و زندگی اخروی، ثمرات دنیوی را به همراه خواهد داشت که موجب تقویت روحیه‌ی  نوع دوستی و همگرایی بین ایرانیان و این مصیبت زدگان مظلوم و باعث تسکین  شهروندان خسران دیده  و مرهمی بر درد های آنان خواهد شد.

اکنون با دستان پر از مهر و ‌یاری شما عزیزان، مردم مناطق زلزله زده احساس تنهایی نخواهند کرد و ملت شریف ایران را در کنار خود می بینند. شاید عدم انسجام و ناهماهنگی دولت و نهادهای دولتی در برنامه ریزی و عمل به موقع موجب انتقاد و برخی نارضایتی ها شده باشد، اما همبستگی ملت قهرمان ایران با بازماندگان این حادثه ناگوار موجب تسلی خاطر آنان شده و امیدواریم این همراهی بی بدیل شما تا بازسازی مناطق آسیب دیده و عمران و شکوفایی این مناطق  تداوم یابد که نگاه آنان به همت شما، ملت سرافراز ایران است و گام بزرگی در روییدن بذر امید و زندگی جدید در این مناطق در سایه ی اتحاد و همدلی و کمک های  شهروندان ایرانی از هر قوم و زبان و مذهبی خواهد بود "

امام علی‏ علیه السلام : 
طوبی لِمَن أحسَن إلَی الِعبادِ و تَزَوَّدَ لِلمَعادِ
خوشا به حال آن که به بندگان خدا نیکی کند و برای آخرت خود زاد و توشه برگیرد.

من الله توفیق

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha