جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیدار نمایندگان رئیس مرکز خدمات حوزه با امام جمعه سی سخت

حوزه/ نمایندگان رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه با حضور در سی سخت با امام جمعه این شهرستان دیدار و گفت و گو کردند و در جریان آخرین وضعیت آسیب دیدگان زلزله اخیر قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یاسوج، حجت الاسلام رحمانی مهر، مدیرکل حوزه ریاست و آقای نیکزادیان مدیرکل امور استان‌های مرکز خدمات به نمایندگی از رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور با حضور در شهرستان سی سخت با حجت الاسلام مصباح امام جمعه این شهرستان دیدار و گفت و گو کردند.

در ابتدای این جلسه، مدیر کل حوزه ریاست مرکز خدمات حوزه های علمیه گزارشی از فعالیت های ستاد حوادث غیر مترقبه این مرکز ارائه کرد و گفت: ستاد حوادث غیر مترقبه مرکز خدمات به منظور کمک رسانی به آسیب دیدگان از حوادث مختلف از جمله سیل و زلزله و همچنین ویروس کرونا تشکیل شده است و با جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی طلاب و توزیع این کمک‌ها در مناطق حادثه دیده، توانسته است در کم کردن آلام آسیب دیدگان مؤثر باشد.

وی ادامه داد: پس از حادثه زلزله اخیر در شهرستان سی سخت، مرکز خدمات شماره حسابی برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی طلاب اعلام کرده و در حال جمع‌آوری این کمک‌ها است و ان شاء الله این کمک‌ها به دست آسیب دیدگان از زلزله رسانده خواهد شد.

در ادامه جلسه، حجت الاسلام مصباح حمایت‌های مرکز خدمات حوزه از آسیب دیدگان از حوادث طبیعی و بازدید نمایندگان رئیس مرکز خدمات از مناطق زلزله‌زده را مایع آرامش و امیدآفرینی دانست و گفت: الحمدلله گروه‌های جهادی طلاب پس از این حادثه در منطقه حاضر شدند و در حال خدمت رسانی به مردم هستند.

وی از مدیر مرکز خدمات استان که همواره در خدمت رسانی فعال است قدردانی کرد و گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد جزو استان های محروم کشور است و طلاب و روحانیون استان نیز مشکلات معیشتی بسیاری دارند و جا دارد مرکز خدمات نگاه ویژه‌ای به حوزویان این استان داشته باشد.

انتهای پیام/313/30

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha