سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
امام جمعه بناب

حوزه / خطیب جمعه شهرستان بناب با بیان اینکه از اقدامات و حرکات مقام معظم رهبری بایستی برای تمام مردم و مسئولین الگو باشد، گفت: خائنین و دشمنان نظام اسلامی هرقدر تلاش کنند، نخواهند توانست این چراغ نورانی را خاموش کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی باقری بنابی، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بناب گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران  و خون های پاک ریخته شده شهدا، این نظام در ۴۲ سال گذشته هزاران سردار سلیمانی را تربیت و تحویل جامعه داده است. 

وی افزود: خائنین و دشمنان نظام اسلامی هرقدر تلاش کنند، نخواهند توانست این چراغ نورانی را خاموش کنند. 

خطیب جمعه شهرستان بناب با اشاره به لزوم اعمال قرنطینه و رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی شهروندان، گفت : اگر امروز مردم رعایت نکنند و با کادر درمانی همکاری نکنند، شرایطی که امروز در استان خوزستان به وجود آمده و مسئولان نیز دست و پای خود را گم کرده‌اند، گریبان ما و خانواده های ما را نیز خواهد گرفت. 

وی با بیان اینکه از اقدامات و حرکات مقام معظم رهبری بایستی برای تمام مردم و مسئولین الگو باشد، گفت: معظم له در برنامه های مختلف با زدن ماسک پای منبر می نشینند و این یک فرض است که برای شکست دادن کرونا بایستی شیوه نامه ها را رعایت کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی ادامه داد: اگر فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت نکنیم، ترددهای غیرضروری را کاهش ندهیم، در استفاده از ماسک تنبلی کنیم و در ایام عید دورهمی ها را فسخ نکنیم شرایط سختی را پیش رو خواهیم داشت و هر آن امکان دارد خود و نزدیک ترین اقوام مان گرفتار این بیماری شویم. 

امام جمعه بناب با اشاره به اینکه مصلای اعظم این شهرستان نیاز به تعمیر و مرمت اساسی دارد و باید قسمت هایی از این مصلا تجدید بنا شود، نیاز به مساعدت شما مردم دارد و اینجا یک مسجد معمولی نیست. این مکان ستاد مسلمین و نظام و انقلاب است و انتظار می‌رود مردم همانطوری که قبلاً در احداث و نگهداری این بنا کمک کردند در بازسازی این بنا نیز ما را یاری کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha