پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
علیرضا آشناگر

حوزه/ استاندار سمنان گفت: تجلیل از مفاخر این استان را از اقدامات بسیار مهم و ارزشمند فرهنگی و نرم افزاری دانست و از برگزاری آن حمایت کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، علیرضا آشناگر، در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، دبیر و جمعی از اعضای ستاد کنگره بزرگداشت حضرت آیت الله العظمی حاج سید محمود حسینی شاهرود (ره)، با قدردانی از تلاش های انجام شده در جمع آوری و مستند سازی آثار این مرجع عالیقدر جهان تشییع گفت: ان‌شاءالله و با یاری خداوند و نیز تلاش اعضای این ستاد، کنگره و پیش کنگره های نکوداشت حضرت آیت الله العظمی حسینی شاهرودی بسیار خوب و فاخر برگزار خواهد شد.

استاندار سمنان افزود: تجلیل از مفاخر استان به عنوان یکی از اقدامات بسیار مهم و ارزشمند فرهنگی و نرم افزاری است که ان‌شاءالله به انجام خواهد رسید.

آشناگر با بیان اینکه برگزاری کنگره بزرگداشت آیت الله حسینی شاهرودی اقدام بسیار خوب و مبارکی است که می تواند فتح بابی برای اقدامات فرهنگی و بزرگ دیگر در این عرصه باشد، اظهار داشت: استانداری سمنان در حد وسع و توان خود پای کار بوده و برای برگزاری این رویداد بزرگ مساعدت خواهد کرد.

وی از برگزاری پیش کنگره ی آیت الله شاهرودی  در اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ در شاهرود خبر داد و از دستگاه های اجرایی استان خواست از توان اداری خود به منظور برگزاری این کنگره بزرگ استفاده نماید.

استاندار سمنان ابراز امیدواری کرد برگزاری این کنگره و نظیر آن، در معرفی شخصیت های بزرگ علمی ، مذهبی و فرهنگی کشور موثر باشد.

بر پایه این گزارش، کنگره نکوداشت آیت العظمی حسینی شاهرودی طبق برنامه تیرماه ۱۴۰۰ در قم و پیش کنگره ها و نشست های علمی آن در شهرهای مشهد، شاهرود، نجف و بغداد برگزار می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha