جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 946591
۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵
تصاویر/ دیدار مدیر و اعضای دفتر برنامه ریزی و نظارت راهبردی حوزه با آیت الله اعرافی

حوزه/ سامانه طرح پرتال دفتر برنامه ریزی و نظارت راهبردی حوزه های علمیه، با حضور آیت الله اعرافی در سالن جلسات مرکز مدیریت حوزه رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مراسم رونمایی از سامانه طرح پرتال دفتر برنامه ریزی و نظارت راهبردی حوزه های علمیه، با حضور مدیر حوزه های علمیه و در سالن جلسات مرکز مدیریت حوزه برگزار شد.

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام و المسلمین فاخری گفت: یکی از اهداف راه اندازی این سامانه ارتباط قوی تر با طلاب و حوزویان ایده پرداز بوده است؛ اهتمام به برنامه ریزی و انجام فرآیندهای علمی و تخصصی از سوی مدیریت حوزه های علمیه یکی دیگر از اهداف راه اندازی این سامانه است.

وی گفت: فازهای بعدی هم برای این سامانه در نظر گرفته شده است.

مدیر اندیشکده دفتر برنامه ریزی و نظارت راهبردی حوزه افزود: آسان سازی استفاده از سامانه و همچنین موتور بسیار قوی جست و جوی سامانه از قابلیت های مهم این سامانه است.

وی  خاطرنشان کرد: واقعیت این است که این سامانه با زحمات زیادی ایجاد شده است و از همه خواستاریم همکاری بیشتری در زمینه اداره و ارتقای این سامانه به عمل آورند.

میرهدایتی، مجری طرح بانک ایده  سپس گفت: بعد از مطرح شدن فوریت ایجاد بانک طرح و ایده حوزه های علمیه تلاش کردیم سامانه ای را با این هدف ایجاد کنیم .

وی افزود: این سامانه با کمترین هزینه طراحی و ایجاد شده است و به گونه ای است که تمام اقشار به راحتی می توانند از آن استفاده نمایند.

آیت الله اعرافی در ادامه این مراسم عنوان داشت: یک سازمان و نهاد و دستگاه می تواند به آسیب هایی دچار شود و شناخت این آسیب ها و درمان آن ها برای حیات آن سازمان نیاز است.

مدیر حوزه های علمیه گفت: سازمانی که در جایگاه هدایت جامعه قرار می گیرد می بایست بیشتر از همه سازمان ها نسبت به شناسایی آسیب ها و نقاط ضعف خود اهتمام جدی ورزد تا بتواند از همه نهادها و سازمان ها برتر و پاکیزه تر باشد.

وی افزود: دفتر برنامه ریزی و نظارت راهبردی حوزه از جایگاهی محوری و حساس برخوردار است؛ این دفتر از حیث برنامه ریزی به مثابه قوه عاقله و مفکّره حوزه می باشد.

عضو شورای عالی حوزه خاطرنشان کرد:  بانک ایده ها می تواند به طلاب و فضلای حوزه این فرصت را بدهد تا به بیان ایده ها و طرح های خود بپردازند و یک فضای امنی برای به اشتراک گذاشتن ایده های آنان با مرکز مدیریت حوزه باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمدزاده IR ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
    0 0
    سلام خیلی اقدام مناسبیه ، ممنون از زحمات بزرگواران فقط چرا آدرس سایت رو اعلام نکردند ؟ در پیشخوان حوزه که خبری نبود!
  • یه کاربر US ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
    0 0
    حوزه اینقدر کارهاش تموم شده که حالا منتظر بقیه ایده بدند و عمل کنه؟!