پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
شہادت حضرت زینب سلام اللہ علیہا

حوزه / مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان حضرت زینب(س) را الگوی امانتداری در مدیریت جامعه اسلامی معرفی و بیان کرد: حضرت الگوی ایثار، شجاعت و صبر است که بر سر پیمان با امام زمان خود محکم و استوار ماند.

حجت‌الاسلام ماشاءالله صدیقی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان با تسلیت رحلت زینب کبری(س) اظهار کرد: حضرت زینب(س) امانتدار بزرگی بود که شایستگی مدیریت و رهبری کاروان اقتدار حسینی را داشت.

وی افزود: حفظ اقتدار حسینی، حمایت از فرزندان و زنان داغدیده، ابلاغ پیام عاشورا و برخورد قاطع با دشمن و استفاده از فرصت‌ها به نفع نهضت حسینی اموری بودند که او را برای رهبری و مدیریت این حماسه معرفی کرد.

مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلام  کاشان ادامه داد: عبادتی بالاتر از نماز پس از معرفت و شناخت به خداوند نداریم، اما صرفاً نماز نمی‌تواند معیار ایمان باشد، بلکه امانتداری و صدق حدیث نیز از نشانه‌های ایمان به خداست که این دو صفت در وجود خانم زینب(س) متجلی بود.

مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان، حضرت زینب(س) را الگوی امانتداری در مدیریت جامعه اسلامی معرفی و بیان کرد: حضرت زینب(س) الگوی ایثار، شجاعت و صبر است که بر سر پیمان با امام زمان خود محکم و استوار ماند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha