پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
قریشی

حوزه / نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، با بیان این که مسئولین زمینه حضور گسترده مردم در انتخابات را فراهم کنند، گفت: باید تلاش شود افراد متعهد و متخصص بر روی کار بیایند و منویات و دغدغه های مقام معظم رهبری تحقق یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی، امروز در دیدار با اعضای ستاد نظارت انتخابات آذربایجان غربی، اظهار داشت: در مسئله انتخابات آینده، منویات رهبری برای تشکیل دولت جوان، انقلابی و حزب الهی باید مدنظر باشد و تمام تلاش برای تحقق این مطالبه معظم له و حل مشکلات مردم صورت بگیرد.

وی با بیان این که در عرصه انتخابات شورای شهر باید تلاش شود افراد متخصص و متعهد وارد شوند، تصریح کرد: انسان باید همیشه به دنبال عمل احسن باشد و در چنین انتخابات مهم و حساسی تغییر نسبت به گذشته احساس شود.

امام جمعه ارومیه با تصریح بر این که بندگان خالص و ابرار در نزد خدای متعال به دنبال عاقبت به خیری و تلاش برای آخرت هستند و در تصمیم گیری ها و انجام وظایف به صورت احسن سعی می کنند به مقام قرب الهی دست یابند، گفت:  در تاریخ انبیا و اوصیا، نعمتی مثل انقلاب اسلامی به سختی یافت می شود که همراهی مردم نمود بارز آن هست و باید قدردان این نعمت بوده و باید با جدیت برای کسب رضایت الهی تلاش کرد.

وی ادامه داد: مسئولین با پیروی از مقام معظم رهبری، برای حفظ وحدت و همدلی مردم و دولت و تحقق اهداف و آرمان های نظام و انقلاب اسلامی تلاش کنند. 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha