سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام صفی خانی قزوین

حوزه / مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه استان قزوین گفت: ایران اسلامی  در مقابل حجم عظیمی از فتنه ها و تهاجم دشمن در عرصه های مختلف  نه تنها سربلند ماند، بلکه در عرصه های مختلف هم پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام موسی صفی خانی، عصر امروز در اساتید مدرسه علمیه سردارین قزوین گفت: مدرسه سردارین و تمامی مدارس علمیه این شهر معطر به نام و یاد علما و فضلا و همچنین شهدای روحانی است که توانستند مایه افتخار وآبرو برای این منطقه باشند.

وی خاطرنشان کرد: مردم نشان داده اند که در برابر فشارها و تحریم های دشمنان با تمام قدرت ایستادگی خواهند کرد و این فشارها نمی تواند بین آنها و نظام جدایی ایجاد کند.

وی ادامه داد: ملت سرافراز ایران اسلامی، مصداق عینی بصیرت و ولایت‌پذیری را از عاشورا و قیام اباعبدالله الحسین(ع) آموخته است.

 مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه استان قزوین گفت: ایران اسلامی در مقابل حجم عظیمی از فتنه ها و تهاجم دشمن در عرصه های مختلف نه تنها سربلند ماند، بلکه در همه عرصه ها پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته است.

وی با بیان اینکه تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری باعث شد تا نظام اسلامی در برابر توطئه‌های دشمنان مصون بماند، بیان کرد: چراغ هدایت در زمان کنونی، ولایت است و مردم ایران با پیروی از ولی امر خود در طول ۴۲ سال از عمر انقلاب، ادامه‌دهنده راه امام حسین(ع) بوده‌اند.

حجت الاسلام صفی خانی عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران ثمره خون پاک هزاران شهید، رزمنده و جانباز است که به فرمان معمار کبیر انقلاب لبیک گفتند و با دل و جان در میادین نبرد حق علیه باطل حضور پیدا کردند و موجب سربلندی و عزت ملت ایران شدند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha