پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نمایشگاه عکس «پوشاک محجبه» و نشست آنلاین در اوماها

حوزه/ رویدادی با عنوان «ساخت جریان اصلی حجاب» توسط دانشجویان انجمن اسلامی دانشگاه اوماها با همکاری سامر آلبارچا یکی از پیشگامان صنعت پوشاک اسلامی در آنجا برگزار گردید.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از creightonian، نمایشگاه عکس و رویداد گفت‌وگو پیرامون «پوشاک محجبه» جمعه شب توسط دانشجویان انجمن اسلامی دانشگاه اوماها در آمریکا برگزار شد.

عنوان این رویداد «ساخت جریان اصلی حجاب» بود و انجمن اسلامی با همکاری سامر آلبارچا، یکی از پیشگامان در صنعت پوشاک اسلامی در اوماها برگزاری این گردهمایی آنلاین را به عهده داشت.

یاسمین کاجموج، دانشجوی ارشد کالج هنر و علوم که همچنین رئیس انجمن اسلامی نیز می‌باشد، مدیریت این جلسه را به عهده داشت.

آلبارچا و جاکموج در مورد همزیستی مد محجوب و دین اسلام گفتگو کردند. آنها در مورد چگونگی بازنمایی زنان با حجاب در رسانه ها صحبت نمودند.

در سال ۲۰۱۲ ، آلبارچا یک وبلاگ مد با نام حجابی‌های هیپستر در اینستاگرام راه‌اندازی کرد. از آن زمان ، او از آنجا خارج شد و یک وبلاگ تاسیس کرده، همچنین ویدئوهای یوتیوب را در رابطه با حجاب منتشر می‌کند. وی بیش از نیم میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام دارد.

آلبارچا در سال ۲۰۱۸ از دانشگاه سنت لوئیس فارغ التحصیل شد و در آنجا در رشته تجارت تحصیل کرد. از آن زمان ، او حرفه ای را برای خودش شروع کرده است. او با نام‌های بزرگ در صنعت مد و زیبایی و همچنین سفر به سراسر جهان برای شرکت در رویدادهای هفته مد معاملات تجاری را انجام می دهد.

 آلبارچا گفت ، دشوار است که در صنعت مد حرکت کنید در حالی که در خانه گیر کرده اید.

آلبارچا معتقد است که مد محجوب ​​با گذشت زمان بسیار آسان‌تر شده است. در گذشته، صنعت مد حجابی تا این حد جهانی نبوده و وی برای یافتن لباس پوشیده مجبور بوده زحمات زیادی را متحمل شود.

به گفته او با ظهور بیشتر لباس‌های محجوب، افزایش زنانی که باحجاب هستند در جامعه غربی دیده می‌شوند. بسیاری از مدل‌ها از حجاب استفاده می‌کنند و  معتقدند که پیروزی‌های زیادی در این راستا حاصل شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha