پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
سلسله نشست های پژوهشی

حوزه/ سلسله نشست های پژوهشی مدرسه علمیه سعادت با ارائه اساتید دروس خارج و سطوح عالی حوزه علمیه خراسان با هدف تبیین دیدگاه‌ها نو پیرامون علوم و معارف اسلامی و نیز علوم انسانی با رویکرد اسلامی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، سلسله نشست های پژوهشی مدرسه علمیه سعادت با ارائه اساتید دروس خارج و سطوح عالی حوزه علمیه خراسان با هدف تبیین دیدگاه‌ها و اندیشه‌های نو پیرامون علوم و معارف اسلامی، مکتب اهل‌بیت(ع) و نیز علوم انسانی با رویکرد اسلامی، برگزار می شود.

نخستین نشست علمی این مدرسه با عنوان «مؤلفه‌های نقد نظام‌مند» با ارائه حجت الاسلام والمسلمین عبدالله‌پور، دوشنبه ۱۱ اسفندماه ساعت ۱۰ صبح برگزار می شود که علاقه‌مندان می‌توانند پس از ثبت نام و ورود به پنل شخصی خود در سامانه LMS  حوزه علمیه خراسان در این وبینار مجازی شرکت کنند.

همچنین نشست علمی «بررسی ملاک و مقیاس سفر شرعی» سه شنبه ۱۲ اسفندماه با حضور حجت الاسلام والمسلمین ملکی، استاد حوزه علمیه خراسان، ساعت ۱۰ صبح برگزار خواهد شد.  

در پایان این سلسله نشست ها نیز، روز چهارشنبه ۱۳ اسفندماه حجت الاسلام فروتن در قالب نشست علمی «منهج شناسی استنباطی شیخ اعظم انصاری در مکاسب» به ارائه بحث می پردازند.

شایان ذکر است؛ پس از پایان سلسله نشست های واحد پژوهش مدرسه علمیه سعادت، از بهترین نوشتاری که در قالب یک مقاله علمی به تقریر یا نقد این نشست‌ها بپردازد، تقدیر و جوائز نفیس به رسم یادبود اهدا خواهد شد.

لینک شرکت در وبینارهای علمی: ‌ https://saadat.lms۲.hozehkh.com/ws/zemestane 

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha