جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کمک مومنانه/همدان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان گفت:با کمک خیرین و افراد نیکوکار اقدام به تهیه و توزیع نان صلواتی در بین اقشار نیازمند کردیم.

ام کلثوم امیدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، با تاکید بر پیروی از حضرت امیرالمومنین علی(ع) در حمایت از نیازمندان، گفت: مدیریت حوزه علمیه خواهران استان همدان، با کمک خیرین و افراد نیکوکار اقدام به تهیه و توزیع نان صلواتی در بین اقشار نیازمند کرد.

وی ادامه داد: این حرکت خداپسندانه  با توجه به شرایط موجود در جامعه و همزمان با ایام میلاد مبارک حضرت علی(ع) و به تأسی از امام مهربانی در مناطق محروم شهر صورت گرفت و نان به صورت رایگان و صلواتی توزیع شد .

مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان افزود: در این طرح، نان صلواتی در ۲۰ نانوایی شهرستان همدان که نزدیک به ۲۷  هزار قرص نان بود به همت حوزه علمیه خواهران همدان و همچنین همدلی مردم پخت و توزیع شد و نانوایی‌های با نصب پوستر برای شهروندان قابل تشخیص بود.

وی با تقدیر از مشارکت افراد نیکوکار و طلاب و خانواده های آنان و همکاری نانوایی‌های مجری طرح، تصریح کرد: بالغ بر ۸ میلیون و ۶۶۰ هزار تومان در این خصوص کمک و مواسات جمع آوری شد و ان شاءالله این طرح با همکاری خیرین ادامه خواهد داشت و اعیاد و ایام آینده نیز در خدمت همشهریان عزیز خواهیم بود .

امیدی در پایان  هدف از اجرای این طرح را ترویج سنت های حسنه خیرات و کمک به هم نوعان و همچنین فرهنگ سازی توزیع نان صلواتی و احیاء نان نذری اعلام کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha