جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن گفت: حضرت آقا فرمودند «سلام من را به تک تک مردم شهر زلزله زده سی‌سخت برسانید و به آنها بگویید که به تمام امور مردم رسیدگی خواهیم کرد و به گونه‌ای عمل خواهیم کرد که مردم بتوانند در حداقل زمان خانه‌هایشان را بسازند و به زندگی عادی برگردند».

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از یاسوج،  حجت الاسلام والمسلمین روحانی نژاد، نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن، امروز با حضور در سی سخت نحوه خدمات رسانی به زلزله زدگان را از نزدیک بررسی کرد.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن در بدو ورود به سی سخت گفت: حضرت آقا فرمودند «سلام من را به تک تک مردم شهر زلزله زده سی‌سخت برسانید و به آنها بگویید که به تمام امور مردم رسیدگی خواهیم کرد و به گونه‌ای عمل خواهیم کرد که مردم بتوانند در حداقل زمان خانه‌هایشان را بسازند و به زندگی عادی برگردند».

وی ادامه داد: مسؤولان بر نحوه ساخت و ساز و مقاوم‌سازی منازل دقت بیشتری داشته باشند تا شاهد تکرار چنین حوادثی نباشیم، به گونه‌ای عمل کنند که حقی از کسی ضایع نشود و با عدالت با مردم رفتار شود.

روحانی نژاد گفت: امیدوارم دستگاه‌های مربوطه پیرو صحبت‌های  شهردار شهر سی‌سخت برای حفظ بافت آسیب ندیده طوری عمل کنند که در سفر بعدی پیکره شهر و مبلمان بسیار زیبا از این شهر را مشاهده کنیم، البته با حفظ قوانین و مقررات و عدالت.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ط IR ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
    0 0
    قربون رهبرم برم سر و جانم به فدایت. آرام دلها.