جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام احد عبداللهی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان لرستان از نظارت مدیران، معاونان و اساتید مدارس علمیه این استان بر انجام فعالیت های آموزشی تهذیبی در فضای مجازی، در ایام شیوع ویروس کرونا تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد،حجت الاسلام والمسلمین احد عبداللهی، امروز در جمع طلاب مدارس علمیه حضرت ولیعصر(عج) و امام صادق (ع) بروجرد در مدرسه علمیه ولیعصر(عج) با اشاره به اینکه با توجه به شیوع ویروس کرونا کلاس های درس طلاب در فضای مجازی برگزار می شود، گفت: مدیر و اساتید مدارس علمیه در این روزها باید در اجرای برنامه های تهذیبی و اخلاقی برای طلاب همت خو د را بکار گیرند و با تمام توان در راستای اجرای این برنامه ها با ارائه شیوه های خلاقانه در فضای مجازی گام بردارند . 

وی با اشاره به اینکه برنامه های قرآنی و تهذیبی طلاب هم اکنون در فضای مجازی در حال برگزاری است، بیان داشت: نباید روزهای کرونایی و فعالیت در فضای مجازی موجب کم رنگ شدن فعالیت های تهذیبی اخلاقی طلاب گردد . 

مدیر حوزه علمیه استان لرستان در ادامه بر ساماندهی آموزش دروس حوزوی برای طلاب در فضای مجازی تاکید و خاطرنشان کرد: نظارت بر حضور  و غیاب طلاب و اساتید در فضای مجازی از دیگر موضوعاتی است که باید مدیران و معاونان مدارس بر آن نظارت داشته باشند . 

حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی در پایان بر اتمام تعیین محدوده دروس تا پایان سال در فضای مجازی تاکید کرد و یادآور شد:مدیران ،معاونان و اساتید باید برای اتمام محدوده تعیین شده دروس تا آخر سال برنامه ریزی مدون و منسجمی داشته باشند . 
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • م ح م د IR ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    0 0
    شکرا کثیرا