دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
وحید هدایتی

حوزه/ معاون تبلیغ مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: مبلغ دینی که آشنایی کامل با فضای مجازی، سواد رسانه ای و... داشته باشد بی شک کارنامه بسیار درخشانی در انجام رسالت دینی که به وی محول شده است، خواهد داشت، لذا از این روست که همواره به مبلغین دینی این موارد تذکر و یادآوری می شود.

حجت الاسلام وحید هدایتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، با اشاره به اینکه تبلیغ یکی از ابعاد مهم در زندگی امروزه همه ماست، گفت: تجربه نشان داده است که هر کسی یا هر جریانی که در بحث تبلیغات به صورت برنامه ریزی شده عمل کرده اند، کارنامه ای موفق داشته اند.

معاون تبلیغ مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: در این میان باید گفت که در ابعاد دینی و معنوی می توان از پتانسیل تبلیغات به ویژه تبلیغات در فضای مجازی بهترین استفاده را ببریم و قدر این فرصت مغتنم را به خوبی بدانیم.

این استاد حوزه علمیه کردستان با تاکید بر اینکه باید مبلغ با اصول رسانه و فضای مجازی به صورت تخصصی آشنایی داشته باشد، بیان کرد: اکنون باید قبول کنیم که روش های تبلیغی سنتی در تمامی حوزه ها به ویژه در حوزه دینی جای خود را به روش های نوین داده است، لذا مبلغین دینی باید از این فرصت به دست آمده نهایت استفاده را ببرند.

حجت الاسلام هدایتی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: از یک سو مخاطبین فضای مجازی اکثرا جوانان و نوجوانان هستند و از سوی دیگر سرعت تبلیغ در فضای مجازی نسبت به روش های سنتی به هیچ وجه قابل مقایسه نیست، لذا طلاب و مبلغین دینی این مهم را باید حتما مدنظر داشته باشند.

معاون تبلیغ مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: مبلغ دینی که آشنایی کامل با فضای مجازی، سواد رسانه ای و... داشته باشد بی شک کارنامه بسیار درخشانی در انجام رسالت دینی که به وی محول شده است، خواهد داشت، لذا از این روست که همواره به مبلغین دینی این موارد تذکر و یادآوری می شود.

حجت الاسلام هدایتی ادامه داد: شاید در نگاه اول فضای مجازی برای جامعه اسلامی یک تهدید باشد، اما باید گفت که این تهدید زمانی صورت عملی به خود می گیرد که ما وضعیت منفعل نسبت به آن بگیریم و در صورتی که بتوانیم قدر لحظات را بدانیم، می توانیم این تهدید را به یک فرصت بی بدیل برای انجام امور دینی و تبلیغی تبدیل کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha