پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حضور مؤثر طلاب خوزستانی در مدارس صدای BBC و منوتو را درآورد

حوزه/ طلاب حوزه علمیه خوزستان به دلیل حضور مؤثرشان در مدارس، برای چندمین بار هدف حملات رسانه‌های ضدانقلاب قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، مدارس امین استان خوزستان قریب به ۷ سال است که در استان خوزستان راه‌اندازی شده و به اذعان مسئولان آموزش‌وپرورش رشد فزاینده‌ای در سطح علمی محصلین این مدارس داشته است.

این مدارس که کادر آن از طلاب و روحانیون خوش‌فکر و جوان انقلابی است، در کنار سایر معلمان با سابقه، با تجربه و زحمت‌کش آموزش و پرورش دست به افتخارات شگرفی زده و تلاش می‌کنند تا پرورش فکری و دینی دانش آموزان را در کنار آموزش علمی آن‌ها دنبال کنند.

مدارس وابسته به حوزه که نامشان «محمد امین» است زیر نظر حوزه‌های علمیه بوده و نظارت دو سویه‌ای هم از سوی آموزش و پروش و هم از سوی حوزه‌های علمیه برای تقویت همه‌جانبه این مدارس انجام می‌شود.

این مدارس توسط طلاب و روحانیونی اداره می شوند که عمدتا در کنار تحصیلات حوزوی، مدارج علمی خود را در دانشگاه ها تا مقطع ارشد و دکتری طی کرده و با همکاری معلمان با تجربه، در حال تربیت دانش آموزان می باشند.

هم‌اکنون پس از موفقیت‌های پی‌درپی این مدارس در عرصه‌های مختلف علمی و تربیتی، به‌خصوص در استان خوزستان، رسانه‌های معاند بر روی آن‌ها تمرکز کرده و تلاش دارند با تخریب و شبهه پراکنی، مردم را نسبت به این مدارس بدبین کنند.

مدارسی که اکثر دانش آموزان آن حائز رتبه‌های برتر علمی در سطح کشور شده و موفقیت‌های زیادی در عرصه‌های مختلف کسب کرده‌اند.

در همین راستا نیز امام راحل(ره) تعریف و تمجید دشمن از حرکت‌ها را محل تشکیک و نارضایتی آن‌ها از فعالیت‌ها را نشانه‌ای بر صحیح بودن آن‌ها می‌دانستند؛ امری که این بار با عملیاتی رسانه‌ای توسط ضدانقلاب درصدد تخریب حضور روحانیون تاثیرگزار در امر تربیت برآمده‌اند.

پیش از این نیز ترویج «شعارهای استکبارستیزی» و ترویج روحیه «امید و اتکا به داشته‌های فردی» نیز توسط رسانه‌هایی همچون بی‌بی‌سی، ایران‌اینترنشنال و منوتو مورد تمسخر قرار گرفته بود.

حضور مؤثر طلاب خوزستانی در مدارس صدای BBC و منوتو را درآورد

حضور مؤثر طلاب خوزستانی در مدارس صدای BBC و منوتو را درآورد

حضور مؤثر طلاب خوزستانی در مدارس صدای BBC و منوتو را درآورد

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ذوالفقار IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
    0 0
    واقعا خیلی عالی میشود که طلاب در تمام میادین و عرصه های مختلف شوند چون حضور طلاب باعث ترقی و رشد آن مجموعه میشود
  • سمیه IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    0 0
    خوبه ولی کاش این رو از اول انقلاب اجرا میکردن یعنی الان اموزش و پرورش هیچ بویی از مدارس اسلامی ندارد باید به این مورد توجه ویژه شود و حتی پرسنل مجرب تربیت کنیم