جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خانم معصومه فتحی

مدیر مدرسه علمیه حضرت فاطمه (سلام الله علیها) رفسنجان گفت: از ابتدای سال ۱۳۹۹ فعالیت های مختلف در عرصه های فرهنگی، پژوهشی و آموزشی انجام شد که به دلیل شرایط کرونایی، اکثر آنها در فضای مجازی اجرا شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرمان، خانم معصومه فتحی، مدیر مدرسه علمیه حضرت فاطمه (سلام الله علیها) رفسنجان به تبیین شاخص ترین اقدامات انجام شده در سال پرداخت و گفت: از ابتدای سال ۱۳۹۹ فعالیت های مختلف در عرصه های فرهنگی، پژوهشی و آموزشی انجام شد که به دلیل شرایط کرونایی، اکثر آنها در فضای مجازی اجرا شد.

وی فعالیت های پژوهشی مدرسه اشاره کرد و افزود: در زمینه پژوهشی، ۶ جلسه کارگروه علمی پژوهشی جهت بررسی موضوعات مقالات پایانی طلاب، ۴ نشست علمی پژوهشی از جمله نشست «راهکارهای ایجاد وحدت اسلامی توسط طلاب در سطح جهانی»، نشست «ولایتمداری و ولایت پذیری سردار شهید سلیمانی»، ۳ کارگاه علمی پژوهشی از جمله: کارگاه «مقاله نویسی عملی»، جلسات ژورنال کلاب، هم اندیشی و مسابقات متعدد برگزار شد.

فتحی به معرفی فعالیت های فرهنگی پرداخت و گفت: در زمینه فرهنگی به خاطر وضعیت کرونا، اکثر فعالیت ها در فضای مجازی برگزار شده و مورد استقبال طلاب و عموم قرار گرفت. تشکیل گروه مجازی فرهنگی، برگزاری نشست های سبک زندگی اسلامی و معیارهای انتخاب همسر، راه اندازی حسینیه های مجازی و خانگی و هیئت های مجازی توسط طلاب و دانش آموختگان، جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی و توزیع آنها در بین نیازمندان از اقدامات فرهنگی مدرسه است.

وی ادامه داد: راه اندازی پویش محبت فاطمی در ایام فاطمیه، برگزاری مسابقه ی حفظ سوره مبارکه «انسان» برای طلاب سراسر استان کرمان، شرکت طلاب و کادر مدرسه در جشنواره هویت طلبگی و امتیاز آوری دو نفر از اعضای کادر از دیگر فعالیت های مدرسه علمیه حضرت فاطمه (سلام الله علیها) رفسنجان بوده است.

استاد حوزه خواهران به برگزاری حضوری برخی فعالیت ها اشاره کرد و افزود: برخی برنامه ها از جمله برگزاری مراسم افتتاحیه برای طلاب جدید الورود، برگزاری مراسم زیارت عاشورا برای عموم بانوان، فعالیت مبلغین در کارگاه های دوخت ماسک، انجام کارهای خارج از منزل سالمندان، با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، به صورت حضوری برگزار شد.

مدیر مدرسه علمیه حضرت فاطمه(سلام الله علیها) رفسنجان به معرفی برنامه های آموزشی مدرسه پرداخت و گفت: در خصوص پذیرش سال جدید، کارگروهی از طلاب فارغ التحصیل و در حال تحصیل تشکیل شد که در زمینه تبلیغ، توانمندی هایی زیادی از خود نشان دادند. همچنین حوزه های علمیه خواهران شهر رفسنجان در زمینه انجام امور پذیرش، با شعار وحدت در این جهت، با هم همکاری داشتند که کار جدیدی در این زمینه محسوب می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha