پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد ، امام جمعه اهواز ، نماینده ولی فقیه در خوزستان

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد گفت: یکی از وظایف ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر، پیگیری مطالبات متعدد مردمی از دستگاه‌های متولی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمد نبی موسوی فرد، نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان، در جلسه اعضای ماده ۲۰ قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر خوزستان، اظهار داشت: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون جلسات بسیاری درزمینهٔ امربه‌معروف و نهی از منکر برگزار شده و با توجه به اینکه مصوبه قانونی نداشت، اجرایی نمی‌شد؛ اما در حال حاضر باوجود مصوبه قانونی همچنان مورد بی‌مهری قرار می‌گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان با اشاره به این‌که حفظ نظام اسلامی از اوجب واجبات است، بیان داشت: حفظ نظام مقدس اسلامی از بزرگ‌ترین واجبات و "معروف" است و مسائلی که با آن نظام تضعیف خواهد شد نیز "منکر" هستند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد بر لزوم اهتمام به مصوبات جلسه اعضای ماده ۲۰ قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر خوزستان توسط مدیران تأکید و افزود: مصوبات این جلسات در استان باید پیگیری شود تا مشکلی از مشکلات مردم حل شود.

امام‌جمعه اهواز با اشاره به این‌که مراجعات به دفتر بازخورد عملکرد برخی از دستگاه‌ها است، ادامه داد: برخی مردم به ادارات گوناگون مراجعه و با درب بسته مواجه می‌شوند و به نماز جمعه می‌آیند و مشکلاتشان را برای بنده بازگو می‌کنند.

وی تصریح کرد: باید جلسات اعضای ماده ۲۰ قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر خوزستان به‌صورت منظم و فصلی برگزار شود و همه‌ی مدیران دستگاه‌ها خود را بر حضور در این جلسات ملزم کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد در پایان با اشاره به این‌که یکی از دغدغه‌های مردم مسئله معیشت، اقتصاد و گرانی است، تأکید کرد: یکی از وظایف ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر، پیگیری مطالبات متعدد مردمی از دستگاه‌های متولی است و همه دستگاه‌ها نیز ملزم به همراهی هستند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۳۰
    0 0
    سلام معوقه خقوق قانونی بازنشستگی کشوری به علت کمبود اعتبار از مهر 99 پرداخت نشده است با پرداخت30 سال پرداخت کسور بازنشستگی و داشتن فرزندان بیکار شایسته این رفتار وعملکرد غیر قانونی از وزارت رفاه صندوق بازنشستگی و دولت نیستیم لطفا پیگیری نمایید.