جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار سلامی

حوزه/ فرمانده سپاه پاسداران گفت: هویت مقاومت زمانی شکل می گیرد که ملت، اسلام و رهبری در یک مجموعه مشترک قرار بگیرند و این زمان است که هیچ قدرتی نمی توان این مقاومت را درهم بشکند و بی گمان بدخواهان در مقابل آن تسلیم خواهند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، سردار حسین سلامی، امروز در دهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت که در سنندج برگزار شد، اظهار داشت: ملت ایران نشان داده اند که در مسیر جهاد و مقاومت هرگز اشتباهی را مرتکب نخواهد شد، زیرا پیرو راستین ولایت فقیه هستند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: کردستان با طبیعت زیبا و بکری که دارد به عنوان نگین ایران زمین شناخته می شود و  مردمان این دیار، انسان های با فکر والا، میهن دوست و مهربانی هستند و بارها این صفات بارز را از خود نشان داده اند.

وی اظهار کرد: کردستان را باید بخش مهمی از هویت مقاومت ملت ایران دانست که بی شک در آینده در حیات این انقلاب هم نقش آفرینی خواهد داشت.

سردار سلامی در ادامه افزود: کردستان از غیرت، تعصب، جوانمردی و شهامت داستان‌های بسیاری دارد که هنوز بسیاری از آنها مکتوم مانده است و اثر "عصرهای کریسکان" جلوه‌ای از این مقاومت و جوانمردی ایثار است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: کردستان جزو جدایی ناپذیر جغرافیای مقاومت ایران زمین محسوب می شود و این مهم در چهره این خطه از کشور نمایان است.

وی ادامه داد: بی شک تاریخ در برابر ۴ دهه مقاومت استثنایی و تکرار ناپذیر ملت ایران قضاوت خواهد کرد زیرا این ملت بیش از چهار دهه است که در مقابل ابرقدرتهای زورگوی جهان همچنان سرو استوار ایستاده اند.

سردار سلامی با اشاره به اینکه ایران همانند یک نقشه رنگارنگ از اقوام مختلف تشکیل شده است، بیان داشت: اکنون به عینه می بینیم که همه قدرت های شیطانی و اشرار چشم طمع به این آب و خاک دارند ولی دشمن نمی داند که ملت ایران در برابر هیچ قدرتی و دشمنی سر کرنش فرود نخواهد آورد.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تاریخ بعثت دوباره در حال تکرار شدن است و اسلام دوباره طلوعی دیگر کرده است.

وی تصریح کرد: عناصر و عوامل پایداری و مقاومت در ایران ریشه دارد و ملت ایران با رهبران بزرگ و دوراندیش خود در برابر دشمنان بزرگ ایستاده است.

سردار سلامی افزود: تاریخ سازی از صفات ملت بزرگ ایران اسلامی است که این امر در نگاه جهانیان متبلور است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هویت مقاومت زمانی شکل می گیرد که ملت، اسلام و رهبری در یک مجموعه مشترک قرار بگیرند و این زمان است که هیچ قدرتی نمی توان این مقاومت را درهم بشکند و بی گمان بدخواهان در مقابل آن تسلیم خواهند شد.

سردار سلامی با اشاره به اینکه ملت ما با این داستان های شگفت انگیز و واقعی، جامعه را از عطر ناشی از جهاد شهادت مملو کرده و در مقابل هیچ دشمنی شکست نخواهد خورد، اظهار داشت: امروز تمامی دشمنان ملت ایران همانند آمریکا، رژیم صهیونیستی و... در مقابل ملت ایران سرافکنده و شکست خورده هستند و تمامی افکاری که در سر داشته اند از هم پاشیده است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مقاومت و روحیه جهادی ملت ایران از ایمان به خدا و دین اسلام سرچشمه می گیرد و هرگز پایانی برای آن نمی توان متصور شد.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران عزت و غرور خود را با مادیات هرگز عوض نخواهد کرد، بیان داشت: اکنون به طرز بی سابقه ای شاهد تحریم ها علیه این ملت بزرگ هستیم، ولی تحریم ها نتیجه عکس داشت و روحیه سازندگی و مقاومت در ملت ایران را تقویت کرد و ایران نشان داد که هرگز سیما و چهره یک کشور تحریم شده را نداشته و نخواهد داشت.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه کرونا به تحریم ها اضافه شد، گفت: قدرتمندترین و توسعه یافته ترین کشورهای جهان نشان دادند که هرگز نمی توانند در برابر کرونا به خواسته های مردم شان جواب مثبت بدهند، ولی ایران اسلام این مهم را در عمل نشان داد.

سردار سلامی با اشاره به اینکه در ایران مردم خود حاکم و حاکمان خود خادم هستند، اظهار کرد: بزرگی ملت ایران در عمل تجربه شده و در مقابل همه قدرتها ایستاده و گوش خود را به نوای بیگانه نسپرده و پژواک آن نشده است.

 در این مراسم از کتاب «عصرهای کریسکان» به قلم «کیانوش گلزار راغب» رونمایی گردید.

گفتنی است که این مراسم به صورت زنده از سایت و صفحات پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR در شبکه‌های اجتماعی و همچنین صدا و سیما مرکز کردستان پخش شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha