جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/نشست خبری تشریح فعالیت های جمعیت خدمت رسانی فاطمی ها و ستاد اقامه نماز استان قم

حوزه/ خامه یار با اشاره به این که مسجد نداشتن زیبنده روستاهای ولایت مدار قم نیست، گفت: مسجد سعد آباد دومین مسجدی است که در سال جاری در مناطق محروم استان قم ساخته می‌ شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، محمد خامه یار در مراسم افتتاحیه مسجد حضرت رقیه(س) روستای سعد آباد قم که بعد از ظهر امروز(دوشنبه ۱۸ اسفند) برگزار شد، ضمن تقدیر از همه خیرین و دست اندرکاران ساخت این مسجد اظهار داشت: این دومین مسجدی است که در سال جاری در این بخش یعنی بخش جعفریه بنا شده است.
رئیس ستاد اقامه نماز استان قم افزود: زیبنده اهالی ولایی و انقلابی این منطقه نبود که مسجد نداشته باشند لذا با اشاره امام جمعه محترم به این منطقه آمدیم و تلاش کردیم تا مسجدی درخور شأن مردم این منطقه ساخته شود.
وی در ادامه عنوان کرد: این مسجد بر اساس زمان بندی افتتاح شده است و لذا هنوز حیاط و سرویس های بهداشتی این منطقه تکمیل نشده است و نیازمند کمک خیرین است و ان شاءالله روز پنجشنبه هم مسجدی در یکی از مناطق محروم و سیل زده استان لرستان افتتاح خواهد شد.
خامه یار ابراز داشت: تا پایان سال در مناطق دیگر کشور نیز یکی دو مسجد به همت مجمع خیرین مسجد ساز و جمعیت خدمت رسانی فاطمی ها ساخته و افتتاح خواهد شد.
وی بیان داشت: ما هم اکنون دنبال ساخت خانه عالم در این منطقه هستیم ولی توان اهالی این منطقه کم است و هنوز دهیاری هم ندارد، لذا باید مدیران استان و مردم و کسانی که دستشان به جایی می‌ رسد پای کار بیاید؛ امروز این قول را نیز می‌ دهیم که اگر از سوی بخشداری جعفریه زمینی در اختیار ما قرار بگیرد این آمادگی را داریم که خانه بهداشت این روستا را نیز بسازیم.
رئیس ستاد اقامه نماز استان قم در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: در این روستا به وسیله کمبود کارگر و همچنین وضعیت کرونایی کار کمی طول کشید ولی در نهایت کار به خوبی انجام شده و مجموعه متراژ مسجد، حسینیه، حیاط و سرویس های بهداشتی حدود ۵۰۰ متر مربع است و ان‌شاءالله با کمک مردم و خیرین اطراف مسجد هم درست شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha