دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام زمان

حوزه/ قائم مقام بنیاد مهدویت استان فارس گفت: با توجه به اینکه در نیمه شعبان محافل به صورت حضوری برگزار نمی شود، جشن «مهدیه خانگی» همانند برنامه های گذشته برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام محمد حسین حدائق، عصر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت ایام شعبانیه و یوم الله ۱۲ فروردین که در سالن جلسات شهید دستغیب حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد، بنا شده که از ابتدای سال آینده که ولادت امام زمان(عج) را در پیش داریم شورای قرآن و عترت برنامه های خود را ابلاغ کند، اظهار کرد: به نظر می رسد همه برنامه ها باید یکسان سازی شود همه برنامه هایی که در این جلسه عنوان شد به نوعی جمعی از برنامه های شورای قرآن و عترت بود.

وی اضافه کرد: یکی از برنامه هایی که در شورای قرآن و عترت مصوب شد پویش سه شنبه های مهدوی بود، انتظار می رود با بوجود ایام کرونا از ظرفیت فضای مجازی در راستای پویش سه شنبه های مهدوی دنبال شود، همچنین در مساجد و حلقه های صالحین سپاه نیز بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

قائم مقام بنیاد مهدویت فارس با تصریح اینکه برگزاری مناسبت های مذهب مناسبت های مذهبی موقوفاتی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: پویش وقف مهدوی با همکاری اداره کل اوقاف از نیمه شعبان برگزار خواهد شد، که خود یک پشتوانه مناسب برای بزرداشت ۹ ربیع و موضوعات علمی است.

وی افزود: با توجه به اینکه در نیمه شعبان محافل به صورت حضوری برگزار نمی شود، جشن مهدیه خانگی همانند برنامه های گذشته برگزار خواهد شد، در برنامه های گذشته افرادی از کشورهای اروپایی وجود داشتند که جشن مهدیه خانگی را برگزار کرده بودند، لذا باید به صورت ویژه این برنامه مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام حدائق گفت: پویش جشن تکلیف دختران در ۹ ربیع و پسران در نیمه شعبان را خواهیم داشت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha