شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امام جمعه تبریز

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم گفت: مبلغان مرزداران اندیشه‌های دینی و فرهنگی جامعه هستند. آنچه در کلام و قلم و هنر این سفیران سعادت موج می‌زند، بیدارگری نسل‌های امروز و فرداست.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی صبح روز چهارشنبه ۲۰ اسفند در نشست هم اندیشی مبلغان دینی که در مصلای امام خمینی(ره)تبریز برگزار شد، گفت: ازآن هنگام که آفتاب عالم تاب اسلام از افق جزیرة العرب طلوع کرد و باشعاع حیات بخش خود کالبد بشریت را جانی دوباره بخشید، هسته نشر و تبلیغ دین اسلام نیز معنا و مفهوم پیدا کرد.

وی ادامه داد: عالمان دین با عمل و تخلق به اخلاق الهی و تبلیغ چهره به چهره، به بهترین شکل به تبلیغ رسالات الهی برخاسته و بیشترین موفقیت را نیز به دست آورده‏ اند.

امام جمعه تبریز افزود: مبلغان به شهادت تاریخ همواره در تمامی جوامع از اهمیت خاصی برخوردار بوده اند و حتی جوامع جاهلی و غیر متمدن برای خطیبان، شاعران، نویسندگان و هنرمندان ارزشی خاص قائل بوده اند

وی ادامه داد:  مبلغان مرزداران اندیشه‌های دینی و فرهنگی جامعه هستند. آنچه در کلام و قلم و هنر این سفیران سعادت موج می‌زند، بیدارگری نسل‌های امروز و فرداست. تبلیغ، هنری است جاودانه که با تلاش پی‌گیر مبلغان بر تابلوی هستی به نمایش در می‌آید.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم افزود:  دین‌ستیزی‌ در غرب، توسط دولتـ‌ ها و نـهادها و رسـانه‌های وابسته به صهیونیسم جهانی تبلیغ و تشدید می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha