دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
اجلاسیه

حوزه/ چهارمین اجلاسیه کمیسیون های تخصصی شورای عالی حوزه علمیه خراسان، در محل مدرسه علمیه عالی نواب مشهد آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، چهارمین اجلاسیه کمیسیون های تخصصی شورای عالی حوزه علمیه خراسان با موضوع سیاستگذاری در حوزه های علمیه با نگاه به آینده امروز در محل مدرسه علمیه عالی نواب مشهد آغاز شد.

در این نشست که برخی از اساتید و مدیران مدارس مشهد حضور داشتند، حجت الاسلام والمسلمین هاشمی گنابادی، رئیس کمیسیون اجتماعی سیاسی با تاکید بر لزوم بصیرت حوزویان در جریان های مختلف، ابراز کرد: باید نسبت به این مسئله اهتمام ویژه داشت و طلاب علوم دینی به این مهارت برسند.

وی با اشاره به اینکه باید به مسائل سیاسی اجتماعی به طور جدی توجه شود، گفت: اگر قرار است یک طلبه موفق باشد، باید در این بعد نیز مانند ابعاد آموزشی، پژوهشی و فرهنگی، ورود داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حجت گنابادی نژاد، رئیس کمیسیون تبلیغ نیز با اشاره به ایام کرونایی سال ۹۹، اظهار کرد: بررسی نهایی سامانه جامع مبلغان با توجه به ظرفیت عظیمی که در خراسان وجود دارد، انجام شد و امیدواریم به زودی با بهره برداری آن، همه استعدادها و قابلیت های این عرصه رصد، راهبری و ارائه گزارش شود.

وی افزود: بررسی الزامات و تعیین اولویت نظام جامع تبلیغ، حضور در مدارس تخصصی تبلیغ، بررسی نقش آفرینی در دوران کرونا و پساکرونا، بررسی طرح مهارت های تبلیغی خطیب و... از دیگر کارهایی است که توسط این کمیسیون اقدام شده است.

حجت الاسلام و المسلمین صادقی، رئیس کمیسیون معیشت نیز در این نشست به اقدامات ویژه ای که در دوره شیوع کرونا انجام شده است، اشاره و گزارشی از کمک ها و برنامه های صورت گرفته، ارائه داد.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha