پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
پذیرش مدرسه علمیه آل طیب (ره) اهواز آغاز شد

حوزه/ مدرسه علمیه آل طیب اهواز برای سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ طلبه می‌پذیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، مدرسه علمیه آل طیب اهواز برای سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ در پایه اول مقطع دیپلم طلبه می‌پذیرد.

انگیزه و استعداد مناسب تحصیلی علوم دینی، داشتن مدرک پایه تحصیلی هشتم الی یازدهم، موفقیت در آزمون ورودی و مصاحبه، اعتقاد و التزام به دین مبین اسلام، برخورداری از صلاحیت‌های لازم و نداشتن مشکل نظام‌وظیفه از شرایط پذیرش این مدرسه علمیه است. 

زمان ثبت‌نام از ۲۰ اسفند ۱۳۹۹تا ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰  و محل ثبت‌نام اهواز_آزادگان(۲۴متری) خیابان وکیلی جنب مسجد چیت‌ساز می‌باشد.

شایان‌ذکر است «برخورداری از اساتید مجرب و برجسته حوزه»، «فضای مناسب علمی ،پژوهشی تهذیبی»، «برگزاری دوره آموزشی و تخصصی»، «برگزاری برنامه معنوی و زیارتی» و «امکانات رفاهی و کتابخانه مجهز» از امتیازات و ویژگی‌های این مدرسه علمیه است.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام و اطلاع بیشتر با شماره ۰۹۳۸۹۸۹۵۱۶۷  تماس حاصل فرمایند.

در پایان گفتنی است، پذیرش این مدرسه ویژه برادران می‌باشد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حسین IR ۰۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
    0 0
    به نام پروردگار یکتا الهم عجل الولیک لفرج بنده متولد ۱۳۶۸هستم خدمت وظیفه را در بهترین یگان نیرو های ویژه هوابرد انجام رساندم ودارای مدارک زیادی هستم از سال ۹۱بعد خدمت سربازی مشغول جهادسازندگی در قرارگاه خاتم الانبیا به مدت ۸ حضور پیدا کردم.خود را گناهکارمیدانم از اینکه فرد ناکار امدی در نظام اسلامی و دین اسلام باشم باشم چگونه جواب شهدای همسن خود را بدهم چگونه بار سنگین این نام بزرگ امام حسین را بردوش بکشم عظم میدان نبرد با تکفیریها را کردم اجازه ندادند میخوام سرباز امامم حضرت سید علی خامنه ای باشم نمیگذارند میخوام دروس دینی را بیاموزم من یک جوان که در پیروزی انقلابمان و در پایان دفاعمان چشم به دنیا گشودم من هم میخواهم خونم را پای این نظام و انقلاب بدهم یا صاحب الزمان خود درد دل من را میدانی یاجد سادات روح الله خمینی لبیک یا سید علی دست جوانان کشورت را گرفته ای دست مرا هم بگیر اقا