جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
پژوهش

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه آذربایجان غربی با تاکید بر لزوم آشنایی طلاب و روحانیون با پژوهش گفت: طلبه ای که با اصول پژوهش و مقدمات آن آشنایی نداشته باشد در هیچ یک از کارکردهای روحانیت اعم از تدریس، تحقیق، تبلیغ و... موفق نخواهد شد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان غربی، حجت الاسلام  هادی زینال زاده، امروز در بازدید دوره ای خود از مدارس علمیه استان، از مدارس علمیه امام رضا علیه السلام میاندوآب و امام باقر علیه السلام شاهین دژ بازدید کرد.

در جریان این برنامه، مسائل پژوهشی هر دو مدرسه مورد بررسی قرار گرفت و حجج اسلام رحیم خیری، معاون پژوهش مدرسه علمیه امام رضا (ع) و جعفر طلایی، معاون پژوهش مدرسه علمیه امام باقر علیه السلام به ارائه گزارش و چالش های موجود در مسیر پژوهش پرداختند.

حجت الاسلام زینال زاده معاون پژوهش حوزه علمیه آذربایجان غربی هم ضمن تقدیر از زحمات اساتید و معاونت های پژوهش با بیان اهمیت و جایگاه پژوهش در مسیر طلبگی، گفت: آشنایی با اصول پژوهش در تمامی کارکردهای روحانیت امری ضروری است و طلبه ای که با اصول پژوهش و مقدمات آن آشنایی نداشته باشد در هیچ یک از کارکردهای روحانیت اعم از تدریس، تحقیق، تبلیغ و... موفق نخواهد شد . طلبه در مسیر رشد و انجام شئون طلبگی هیچگاه بی نیاز از پژوهش نیست.

وی همچنین از کتابخانه های این دو مدرسه بازدید و در جریان آخرین وضعیت کتابخانه های مدارس قرار گرفت.
 

طلبه هیچ گاه بی نیاز از پژوهش نیست

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha