پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حضور مسئولان خبرگزاری حوزه در مجمع نمایندگان طلاب

حوزه/ نشست مشترک حجت الاسلام عسکری، سرپرست روابط عمومی مجمع نمایندگان طلاب با آقای حسن صدرایی عارف، سردبیر خبرگزاری حوزه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مجمع نمایندگان طلاب، حسن صدرایی عارف، سردبیر خبرگزاری حوزه به همراه  یوسف شعبانعلی، دبیر سرویس حوزه علمیه قم رسانه رسمی حوزه های علمیه با حضور در دبیرخانه مجمع نمایندگان طلاب، نشست مشترکی با سرپرست روابط عمومی مجمع نمایندگان طلاب و مسئول کانال های استانی مجمع برگزار کردند.

بر اساس این گزارش، در این نشست یک ساعته، ابتدا طرح تشکیل کانال های استانی مجمع نمایندگان طلاب از سوی حجت الاسلام عسگری توضیح داده شد و در ادامه جناب آقای صدرایی عارف پیشنهادهایی را برای بهبود عملکرد مجمع نمایندگان و تقویت رسانه ای آن تشریح کرد.

سردبیر خبرگزاری حوزه در این نشست گفت: روایت رسانه ای در مجمع نمایندگان طلاب باید به گونه ای باشد که در دراز مدت سبب تقویت نگاه مثبت طلاب و فضلا به مجمع نمایندگان شود و مجمع با عناصر حمایت گری از طلاب، رسیدگی به امور صنفی و سیاستگذار بودن در سطح حوزه شناخته بشود.

وی تعامل با خبرگزاری های رسمی را برای مجمع نمایندگان طلاب ضروری دانست و خاطرنشان ساخت: خبرگزاری حوزه به عنوان رسانه رسمی حوزه های علمیه آمادگی دارد برای تقویت مشارکت در انتخابات مجمع نمایندگان طلاب همکاری نماید.

صدرایی عارف در این نشست بیان داشت: حوزه نیوز آمادگی دارد دوره های آموزشی رسانه را برای مجمع نمایندگان طلاب به صورت رایگان برگزار نماید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha