شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ دیدار مدیر و اساتید مدرسه معصومیه با آیت الله اعرافی

حوزه/ راهیان نور بهترین بستر آشنایی نسل های مختلف به خصوص جوانان و نوجوانان کشور با دفاع مقدس و به فرموده مقام معظم رهبری یک فناوری قدرت نرم و فناوری استفاده از گنج دفاع مقدس است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه به مناسبت روز راهیان نور، پیامی صادر کرد که متن پیام بدین شرح است:

   

وَ لَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ یُرْ‌زَقُونَ

دفاع مقدس یکی از مهمترین میادین آزمایش الهی و از قله های افتخار آمیز انقلاب و هنرمندی های فرزندان انقلاب و ایران اسلامی می باشد.

زنده نگهداشتن و بزرگداشت رشادت شهیدان، رزمندگان و ایثارگران در طول هشت سال دفاع مقدس گنجینه ارزشمند و مصونیت بخش انقلاب برای ترویج معارف فرهنگ دفاع مقدس و انتقال این فرهنگ به نسل های آینده تکلیفی بسیار مهم است که بنابر فرمایش رهبر فرزانه انقلاب کمتر از شهادت نیست و نشر آن نسل های امروز و آینده کشور را برای تحقق اهداف و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی که زمینه ساز برای ظهور حکومت جهانی اسلام در پهنه گیتی است تربیت و توانمند خواهد کرد، کما اینکه در همین سال‌ها جوانان سرافراز میهن به تأثیر از شهیدان دفاع مقدس در عرصه های گوناگون تحت عنوان دفاع از حرم و حریم حضور یافته و حتی جان خود را نیز فدای اسلام و انقلاب نموده اند.

واضح و مبرهن است که راهیان نور بهترین بستر آشنایی نسل های مختلف به خصوص جوانان و نوجوانان کشور با دفاع مقدس و به فرموده مقام معظم رهبری یک فناوری قدرت نرم و فناوری استفاده از گنج دفاع مقدس است.

روز بیستم اسفند ماه که در تقویم رسمی کشور روز ملی راهیان نور نامیده شده است، در حقیقت یکی از مهمترین ایام الله و روزهای بزرگداشت انقلاب اسلامی است.

تقارن این روز با عید مبعث حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص)، اعیاد شعبانیه و روز پاسدار و جانباز را به فال نیک گرفته و در شرایط ویژه محدودیت های کرونایی ضمن طلب رهایی از ویروس منحوس، ان شاءالله با استفاده از فضای مجازی بسترهای مناسب برای بهره مندی همه جامعه از این ظرفیت گرانسنگ را بیش از پیش فراهم کنیم و برای انتقال و انتشار حقایق و واقعیت های امیدآفرین و وحدت بخش در این مقطع مهم تاریخ اسلام و انقلاب، نهایت تلاش خود را به عمل آورده و امکانات مادی و معنوی را در این راستا بسیج نماییم.

سپاه، بسیج، علما و حوزه‌های علمیه، اعتلا، ارتقاء محتوا و اثربخشی بیش از پیش برنامه‌های راهیان نور را با استفاده از نظرات صاحب نظران در دستور کار خود دارند.

ضمن آرزوی سلامت و عافیت برای همه هموطنان خصوصاً بیماران کرونایی، موفقیت در مبارزه با مشکلات معیشتی و زمینه‌سازی برای آگاهی بخشی جهت حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح، ان شاءالله با دعای خیر ملت سرافراز ایران اسلامی و رفع محدودیت ها، به فضل الهی، برنامه های راهیان نور، با تمام قدرت و کیفیت بهتر از سر گرفته خواهد شد.

در پایان ضمن طلب سلامتی و طول عمر با عزت برای رهبرمعظم انقلاب (حفظه الله تعالی)، یاد بنیانگذار انقلاب اسلامی امام راحل (ره)، شهدا، ایثارگران و رزمندگان مدافع حرم، بالاخص سردار سرافراز اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی می داریم.

    

علیرضا اعرافی

مدیر حوزه های علمیه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha