جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام شالی قزوین

حوزه / امام جمعه موقت شهر شال از روحانیت به عنوان امین‌ترین مرجع فکری، عقیدتی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی برای مردم و جامعه یاد کرد و گفت: در حال حاضر علما و نهاد روحانیت به عنوان مرزبان دین و مرجع عقیدتی مردم نقشی تأثیرگذاری در جامعه دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سیدشمس الدین موسوی شالی، صبح امروز در مراسم گرامیداشت ارتحال حجت الاسلام احمدعلی آقاحسینی از روحانیون برجسته استان قزوین و شاگردان حضرت امام خمینی (ره) و آیت الله خویی(ره) که در یکی از بوستان های شهر محمدیه با رعایت مسائل بهداشتی برگزار شد، ضمن ارج نهادن به خدمات ماندگار این عالم ربانی، به نقش ارزشمند روحانیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی پرداخت و گفت: حضور همیشه در صحنه علما و روحانیت تمام نقشه های شوم دشمنان را خنثی کرده و مانع رسیدن آنها به اهداف شوم شان شده است.

استاد حوزه خاطرنشان کرد: روحانیت در همه عرصه ها حضوری تعیین کننده و بی بدیل داشته است.

روحانیت امین‌ترین مرجع فکری و عقیدتی مردم است

وی، از روحانیت به عنوان امین‌ترین مرجع فکری، عقیدتی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی برای مردم و جامعه یاد کرد و عنوان کرد: در حال حاضر علما و نهاد روحانیت به عنوان مرزبان دین و مرجع عقیدتی مردم نقشی تأثیرگذاری در جامعه دارند.

حجت الاسلام موسوی شالی بیان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی هم به نقش  پررنگ روحانیت در جامعه اسلامی اذعان دارند و تلاش می کنند با برنامه ریزی های مختلف این نهاد ارزشی و انقلابی را مورد هجمه قرار دهند.

امام جمعه موقت شال تصریح کرد: امروز انقلاب پس از ۴۲ سال با بهره‌گیری از هدایت‌های مقام معظم رهبری و همراهی مراجع و علما به عنوان کانون و پایگاه اسلام در دنیا همانند نگینی درخشان می‌درخشد.

امام جمعه موقت شهر شال گفت: دشمنان از نقش تاثیرگزار روحانیت به خوبی آگاه هستند و برای تضعیف آن،  توطئه وبرنامه ریزی دارند. 

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha