چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تصاویر / دیدار وزیر کشور با ایت الله العظمی جوادی آملی

حوزه/ وزیر کشور، امروز پنجشنبه مصادف با مبعث نبی مکرم، حضرت ختمی مرتبت در سفر به شهر مقدس قم با حضرت آیت الله جوادی آملی دیدار و گفت ‌و گو کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، وزیر کشور، امروز پنجشنبه مصادف با مبعث نبی مکرم، حضرت ختمی مرتبت در سفر به شهر مقدس قم با  آیت الله  جوادی آملی دیدار و گفت ‌و گو کرد.

در این دیدار حضرت آیت الله جوادی با اشاره به لزوم تکیه بر نیروی کار آماده به خدمت در داخل کشور و اهمیت تولید بیان داشتند: پشتوانه پول ما کار ماست.

ایشان با بیان اینکه نباید در مدیریت، تولید و جلوگیری از دزدی ها، کوتاهی کرد، اظهار داشتند: امانتی که در آیه "إِنَّا عَرَضْنَا الْأَمَانَةَ عَلَی السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ" آمده است، همین مال است که به دست هر کسی داده شد نباید در آن خیانت کند؛ لذا حفظ سرمایه و مدیریت در جلوگیری از دزدی ها و همچنین قطع دست دلال ها از اهم امور است، دلال غده سرطانی است و این گونه مشکلات داخل کشور باید هر چه زودتر حل شود.

معظم له خاطر نشان داشتند: نظام مقدس جمهوری اسلامی با حق می گردد، کسی که با حق است همیشه پیروز است، پایگاه ما حق است، و دشمنان با تکیه بر باطل، هیچ جایگاهی ندارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha