پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
طلاب جهادی رامهرمز جان‌برکف در خط مقدم نبرد با کرونای انگلیسی+عکس

حوزه/ مسئول قرارگاه جهادی حوزه علمیه فارس از برگزاری نخستین جشنواره ملی جهادگران حوزوی در سراسر کشور به میزبانی شیراز سومین حرم اهل بیت(ع) خبر داد.

حجت الاسلام مجید ایمنی در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، با اشاره به برگزاری جشنواره ملی «گام خدمت»، اظهار کرد: این جشنواره در خصوص ارسال آثار جهادی طلاب است که به صورت ملی و کشوری برگزار می شود.

وی در ادامه با تصریح اینکه فراخوان شرکت در جشنواره ویژه کلیه طلاب ایرانی و غیر ایرانی است، اضافه کرد: جشنواره در چهار محور هنری، ادبی، علمی و ویژه برگزار خواهد شد، همچنین دبیر شورای سیاست گذاری این جشنواره حجت الاسلام والمسلمین استوار، مدیر حوزه علمیه فارس و دبیر اجرایی آن نیز قرارگاه جهادی حوزه علمیه فارس است.

مسئول قرارگاه جهادی حوزه علمیه فارس عنوان کرد: بخش هنری جشنواره در قالب عکس، تولیدات ویدئویی شامل (فیلم کوتاه، مستند و موشن گرافیک) و تولیدات گرافیکی شامل(پوستر مفهومی عکس نوشته) است.

وی خاطرنشان کرد: بخش ادبی جشنواره در قالب خاطره شفاهی(صوتی)، بخش علمی در قالب مقالات مختلف با محوریت جهاد و بخش ویژه در قالب گزارش تجربیات گروه جهادی به همراه بیان چگونگی فعالیت، مشکلات و موانع، آسیب ها و فرصت ها به ضمیمه مستندات و طرح فرهنگی و تبلیغی در راستای خدمت به مستضعفین خواهد بود.

حجت الاسلام ایمنی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار تاریخ ۳۱ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ است، افزود: از نفرات برگزیده هر بخش تقدیر خواهد شد، علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار به سایت جشنواره به آدرس www.gam_khedmat.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha