شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
پژوهشگاه علوم وفرهنگ اسلامی

حوزه/ اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی به منظور معرفی پلت فرم کتاب الکترونیک «پژوهان» در دومین نشست تجاری - فناوری ایران و سوریه حضور یافت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، علی میرعرب «نماینده اداره فناوری اطلاعات‌ پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی» در گفت و گویی با اشاره به حضور اداره فناوری اطلاعات این پژوهشگاه در نشست تجاری - فناوری ایران و سوریه، اظهار داشت: این نشست که در راستای معرفی محصولات فناوری با حضور ۴۰ شرکت و محصول دانش بنیان ایرانی به مجموعه های فناور سوری برگزار شده، دفتر تبلیغات اسلامی با محصول کتابخوان همراه «پژوهان» در این نشست حضور دارد.

وی گفت: در نشست های تخصصی تجاری - فناوری ایران و سوریه عنوان شد که دفتر تبلیغات اسلامی به صورت شناور جهت ارائه کتابخوان همراه «پژوهان» و پیاده سازی طرح ها و ایده های کشور سوریه با روش های مختلف آمادگی همکاری دارد.

نماینده پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، فضای کشور سوریه را جهت فعالیت و همکاری بیشتر دفتر تبلیغات اسلامی بسیار بکر و مناسب خواند و خاطرنشان کرد: به علت اینکه فضای جنگ تقریباً از کشور سوریه برچیده شده، این فضا جهت همکاری بیشتر و بهتر مهیا شده است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha