پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
علی اصغر دریایی

حوزه/مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه کردستان گفت: اسلام دینی اجتماعی و فراگیر است و در روایات و آیات قرآن کریم بر امر تعاون، برادری و  همکاری تاکیدات فراوانی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، علی اصغر دریایی امروز در نشستی با جمعی از خیرین و نیکوکاران استان کردستان با اشاره به در پیش بودن سال نو، گفت: در آستانه ورود به سال جدید و عید نوروز قرار داریم و این روزها شاهد خرید توسط بسیاری از خانواده ها هستیم، ولی باید اذعان کرد که در این بین هستند خانواده های بی بضاعتی که استطاعت مالی نداشته و نمی توانند جوابگوی تورم اخیر باشند.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه کردستان ادامه داد: شما خیرین و نیکوکاران استان که همواره یاور و یار اقشار مستضعف بوده اید، امسال هم با همت و نگاه انسان دوستانه و اسلامی خود این اقشار کم درآمد را فراموش نکنید که رضای خدای متعال در این امر است.

وی با اشاره به اینکه اسلام تاکید بسیاری بر توجه برادر مسلمان به وضعیت زندگی برادر دینی دارد، تاکید کرد: اسلام دینی اجتماعی و فراگیر است و در روایات و حتی آیات قرآن کریم بر امر تعاون، برادری و  همکاری تاکیدات فراوانی شده است، بنابراین ما به عنوان پیرو این دین مبین مکلف به اجرای این دستورات و... هستیم.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در استان کردستان افزود: اجازه ندهیم که پدری به خاطر وضعیت مالی نامناسبت در این روزها شرمنده خانواده و فرزندانش شود،؛ با نگاه انسان دوستانه خود دست دیگر برادران دینی را بگیریم.

وی بیان کرد: خوشبختانه مردم کردستان در بحث نوع دوستی سابقه ای دیرین دارند و همه و در هر مکان نوع دوستی خود را ثابت کرده و ان شاء الله امسال هم شاهد حضور جهادگونه شما عزیزان در امر خیر و نیکوی کمک به برادران دینی خواهیم بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha