چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
نشست

معاون آموزش حوزه علمیه خراسان گفت: دغدغه پیگیری امور و مشکلات طلاب را داریم و بر حل آن مصمم هستیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت‌الاسلام سید حمید علوی (آزیز) در دیدار اعضای مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه خراسان در قم، بیان کرد: دغدغه پیگیری امور و مشکلات طلاب را داریم و بر حل آن مصمم هستیم.

معاون آموزش حوزه علمیه خراسان ضمن ابراز خرسندی از تشکیل این مجمع، ابراز کرد: این مجمع، محل مراجعه طلاب است و این امر، وظیفه اعضا را سنگین می‌کند، لذا انتظار می‌رود اهم مطالب را به معاونت و مسئولان ذی‌ربط منتقل کنید تا به مدد الهی در مقام اجرا پیگیر باشیم و انجام دهیم.

در این دیدار، هرکدام از اعضای مجمع که نماینده یکی از شهرستان‌های خراسان بودند، به ارائه نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود پرداختند که استفاده از اساتید خارج کارآمد و انقلابی مقیم قم و پیگیری بهره مندی از آنان در شهرستان‌ها، شناسایی و معرفی نخبگان خراسانی ساکن قم، دعوت از علما و اساتید برای برگزاری جلسات علمی در شهر قم، فعال شدن ساختمان مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان در قم در راستای فعالیت‌های علمی و فرهنگی، حل مشکلات آموزشی مرتبط با انتقال به قم و اطلاع‌رسانی برنامه‌های مجمع از جمله مطالب ذکرشده در این دیدار بود.

لازم به ذکر است، بر اساس آمار تعداد طلاب خراسانی فعال و دارای پرونده رسمی در شهر قم بیش از ۶ هزار نفر می‌باشند و مجمع نمایندگان طلاب خراسان با حضور ۱۸ نفر از نمایندگان شهرستان‌های خراسان در شهر قم فعالیت دارد.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha