دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
محمود الله مرادی

حوزه/ دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: از همه اهالی قلم و رسانه درخواست داریم که نسبت به زمین خواری و دست اندازی به عرصه های طبیعی توسط برخی از سودجویان هوشیار باشید و چهره آنان را برای جامعه و مردم افشا کنید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، محمود  الله مرادی، امروز در نشست خبری با خبرنگان اظهار داشت: از رسانه های استان کردستان درخواست داریم که کارهای انجام شده در این خطه را رسانه ای کنند تا مردم از خدماتی که انجام می گیرد، مطلع و امیدوار شوند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان با اشاره به روز پاسدار، اظهار کرد: هر جایی که نیاز بوده و هست شاهد حضور سپاهیان عزیز هستیم، حال حضور حضوری امنیتی باشد یا حضور امدادی و کمک رسانی.

الله مرادی در ادامه بیان کرد: متاسفانه از سال گذشته جامعه درگیر ویروس کرونا گردید و همین امر هزینه های جانی و مالی بسیاری به دنبال داشت و جا دارد از کسانی که در بحث مبارزه با این ویروس منحوس در میانه میدان بودند، تقدیر داشته باشیم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: باید برای سلامتی جامعه در مقابل کرونا باید برنامه، مراسم های شادی و... با حفظ ارزشهای دینی و اسلامی برگزار گردد.

وی در ادامه  به مسئله زمین خواری توسط برخی از فرصت طلبان و دست اندازان به بیت المال اشاره کرد و گفت: از همه شما اهالی قلم و رسانه درخواست داریم که نسبت به زمین خواری و دست اندازی به عرصه های طبیعی توسط برخی از سودجویان هوشیار باشید و چهره آنان را برای جامعه و مردم افشا کنید.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: ما هرگز به دنبال مچ گیری از شخص یا جریانی نبوده و نیستیم، ولی اگر با مستندات بتوان یک تخلف را به سیستم قضا معرفی کنیم بی شک کار بزرگ و خداپسندانه ای صورت گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha